صفحه اصلی / مبارزه با قاچاق کالا برجسته‌ترین ماموریت پلیس آگاهی

مبارزه با قاچاق کالا برجسته‌ترین ماموریت پلیس آگاهی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سردار مسعود منفرد با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، مأموریت اصلی پلیس آگاهی در سال گذشته و امسال را توجه بیشتر به این امر دانست و گفت: با توجه به فرمایشات معظم‌له و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی در خصوص توجه بیشتر به مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمرکز اصلی همکاران ما در پلیس آگاهی در کنار سایر ماموریت‌ها به این موضوع اختصاص یافته است.
وی با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، مبارزه با کالای قاچاق را دستاوردی بزرگ در راستای شعار امسال دانست و افزود: مجموعه پلیس آگاهی در کنار سایر نهادهای مربوطه هر چقدر بتوانند با هوشیاری لازم مانع از ورود کالای قاچاق در کشور شوند به همان اندازه به تولید و اشتغال در داخل کشور کمک کرده‌اند؛ این اقدام آگاهانه با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به کالای داخلی، تولید و اشتغال همخوانی و تناسب دارد.
سردار منفرد ادامه داد: با استقرار قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجموعه پلیس آگاهی، توانستیم دستاوردهای زیادی را با کمک دیگر مجموعه‌های نیروی انتظامی به دست بیاوریم که این مهم در سال گذشته و امسال بسیار چشمگیر بوده است.
جانشین پلیس آگاهی ناجا، به برخورد جدی و قاطعانه با متخلفان در حوزه قاچاق کالا و ارز با کمک سایر دستگاه‌های قضائی اشاره کرد و گفت: موضع پلیس آگاهی در امر برخورد با متخلفان کالای قاچاق بسیار جدی و قاطعانه است؛ با توجه به احکام قضائی که برای افراد متخلف ملحوظ شده برهمین اساس همکاری‌های مشترک خوبی با مجموعه قوه قضائیه و ستاد تعزیرات حکومتی داشته‌ایم که به پلیس بسیار کمک کرده البته باز هم نیاز به برخورد جدی و قاطع تر از سوی مقامات رسیدگی کننده، داریم که این امر موجب بازدارندگی متخلفان اقتصادی در جامعه خواهد بود.
این مقام ارشد انتظامی پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: استفاده از کالای قاچاق و فاقد استاندارد، آسیب جبران ناپذیری را در بسیاری از موارد برای خانواده‌ها در پی خواهد داشت بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه از کالای بی نام و نشان و فاقد استاندارد استفاده نکنند.
سردار منفرد در خاتمه گفت: توجه به تولیدات داخلی توسط مردم باعث ایجاد شغل برای جوانان و رونق کسب و کار برای کارخانجات کشور خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.