صفحه اصلی / دوره آموزشی با عنوان «مدیریت نوآورانه منابع آب» برگزار می شود

دوره آموزشی با عنوان «مدیریت نوآورانه منابع آب» برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، در این دوره آموزشی که از  ۳۱ تیرماه لغایت ۴ مردادماه ۱۳۹۶، با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان بهره‌وری آسیایی(APO)، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی و معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، سه استاد بین المللی از کشورهای پاکستان، تایلند، ژاپن و یک هماهنگ کننده علمی از کشورمان، دانش و تجارب خود در زمینه بهره‌وری آب را منطبق با جدیدترین استانداردهای بین المللی در اختیار شرکت‌کنندگان می‌گذارند.
در این دوره شرکت کنندگانی از کشورهای کامبوج، فیجی، هند، اندونزی، مالزی، مغولستان، نپال، پاکستان و ویتنام حضور دارند. از کشورمان نیز نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو و زیر مجموعه های این دو وزارتخانه و همچنین سازمان ملی بهره وری ایران به عنوان شرکت‌کننده و ناظر در این دوره حضور خواهند داشت.
ارائه مقاله توسط اساتید، ارائه گزارشات کشوری از سوی کشورهای عضو APO و نیز بازدید میدانی از سایت سیستم توزیع حجمی آب، شرکت کشت و صنعت شریف آباد و مرکز سیستم کنترل هوشمند آبیاری کشاورزی در استان قزوین از برنامه های این کارگاه آموزشی خواهد بود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.