صفحه اصلی / قیمت ها در بازار ارز و سکه کاهشی شد

قیمت ها در بازار ارز و سکه کاهشی شد

به شکلی که بجز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، قیمت دیگر مسکوکات رو به کاهش نهاد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، امروز هر دلار آمریکا براساس قیمت های درج شده در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در معاملات بازار آزاد ۳۷ هزار و ۷۸۰ ریال فروخته شد که نسبت به دیروز ۲۰ ریال افت قیمت دارد.
در اتحادیه طلا هر یورو با افت ۵۰ ریالی ۴۳ هزار و ۸۶۰ ریال و هر پوند انگلیس با بدون تغییر قیمت ۴۹ هزار و ۱۸۰ ریال به خریداران عرضه شد.
در سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین قیمتی خرید و فروش ارزهای عمده صرافی های مجاز کشور درج می شود، هر دلار آمریکا تا زمان انتشار این خبر ۳۷ هزار و ۷۰۴ ریال و هر یورو ۴۳ هزار و ۳۵ ریال فروخته شده است که به ترتیب نسبت به پایان معاملات روز یکشنبه ۲۹ ریال و ۱۶۲ ریال کاهش قیمت دارد.
در سامانه سنا قیمت هر پوند انگلیس ۴۹ هزار و ۱۸۰ ریال و هر درهم امارات ۱۰ هزار و ۳۲۰ ریال قید شده است.
**ریزش قیمت ها در بازار سکه و طلا
بر پایه نرخ های اعلامی اتحادیه طلا، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با پنج هزار ریال افزایش ۱۲ میلیون و ۷۷ هزار ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار ریال کاهش۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال فروخته شدند.
هر نیم سکه امروز افت ۱۵ هزار ریالی را تجربه کرد و به ۶ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال رسید؛ هر قطعه ربع سکه نیز با ۲۰ هزار ریال کاهش ۳ میلیون و ۶۶۵ هزار ریال به خریداران عرضه شد.
هر قطعه سکه گرمی نیز با افت ۱۰ هزار ریالی نسبت به دیروز ۲ میلیون ۲۴۸ هزار ریال فروخته شد.
امروز قیمت هر اونس طلا یک هزار و ۲۳۱ دلار و ۴۰ سنت اعلام شد که نسبت به دیروز ۱۳ دلار ۴۰ سنت افزایش داشت و هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ناچیز ۱۱۰ ریالی یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۹۰۰ ریال به فروش رفت.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.