صفحه اصلی / تصویر جوکوویچ روی کفش‌های بردیچ در ویمبلدون خبرساز شد

تصویر جوکوویچ روی کفش‌های بردیچ در ویمبلدون خبرساز شد

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، توماش بردیچ در یک چهارم نهایی ویمبلدون توانست نواک جوکوویچ را شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد. البته جوکوویچ از آسیب‌دیدگی‌ ناحیه آرنج رنج می‌برد. این مساله باعث شد که در میانه بازی به طور کل کناره‌گیری کند.
در حین بازی‌ها مسئولان برگزاری بسیاری از تنیسورها را مجبور کردند که حتی از لباس‌های زیر سفید استفاده کنند تا قوانین بازی‌ها رعایت شود. با این حال کفش‌ تنیسورها کمتر با رنگ‌های غیر از سفید توجه تماشاگران را به خود جلب می‌کند.
نکته جالب درباره کفش‌ توماش بردیچ این بود که بر روی این کفش‌ عکس صورت نواک جوکوویچ قرار داشت. این کفش آدیداس با این تصویر طراحی شده است.
در کنفرانس خبری از توماش بردیچ خواسته شد تا دلیل پوشیدن این کفش را بگوید. او در توضیح این مساله، گفت‌: کفش‌های دیگر خیلی اندازه نبودند این کفش چیز راحتی است و پایم را اذیت نمی‌کند.
البته پیش از این نیز در مسابقات دیگر این فصل این کفش در پای بردیچ دیده شده بود اما پوشیدن آنها در ویمبلدون و در مقابل نواک جوکوویچ جالب توجه بود.
به نظر می‌رسد که این کفش برای بردیچ خوش یمن بوده است زیرا او توانست جوکوویچ را شکست دهد و صعود کند. البته بردیچ در نیمه نهایی مغلوب فدرر شد و از صعود به فینال باز ماند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.