صفحه اصلی / رویداد کارآفرینی حوزه گردشگری

رویداد کارآفرینی حوزه گردشگری

 با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور چهارمین رویدادStartup Demo را برگزار کن.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، اکبر قنبرپور رییس مرکز فن بازار ملی ایران اعلام کرد: این رویداد در نیمه مردادماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه گردشگری بعنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.
به گفته وی محورهای اصلی این رویداد گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری و اقامت است.
رییس مرکز فن بازار ملی ایران هدف اصلی این رویداد را مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ ها با سرمایهگذاران دانست و گفت: چهارمین رویدادStartup Demo در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ ها) برگزار می شود و استارتاپ ها می توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد:سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و … به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن ‏بازار ادامه خواهد داشت.
قنبرپور در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم نماید.
مهلت استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا ۲۸ تیرماه است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir مراجعه کنند. این رویدادبا حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.