صفحه اصلی / اهدای پرواز تفریحی به ۱۱۰ نفر از آتش‌نشانان و خانواده شهدای پلاسکو

اهدای پرواز تفریحی به ۱۱۰ نفر از آتش‌نشانان و خانواده شهدای پلاسکو

به گزارش کسب و کار نیوز در برنامه یاد شده، مشتریان شرکت آیکو و جمعی از فعالان حوزه IT  همراه با خانواده و همچنین ۱۱۰ نفر از آتش‌نشانان حاضر در حادثه پلاسکو و خانواده شهدای آتش‌نشان این حادثه و جمعی از خلبانان و پزشکان حضور داشتند. 
اجرای گروه موسیقی تلفیقی "حال" و گروه‌ موسیقی "رستاک" ، از جمله برنامه‌های جانبی شانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت آیکو بود. در بخشی از مراسم «پرواز در برج میلاد»، هم زمان با بریدن کیک تولد ۱۶ سالگی آیکو، از مدیران برتر این شرکت تقدیر شد. 
در بخشی دیگری از این مراسم، شقایق دهقان و فرهاد نجفی از هنرمندان کشور، ضمن تقدیر از شرکت آیکو، در مورد انجمن اتیسم و حمایت از کودکان مبتلا به این عارضه، سخنرانی کردند. 
از نکات قابل توجه این مراسم، تمرکز روی موضوع «پرواز» و قرعه‌کشی بین حاضران برای دریافت یک پرواز تفریحی به عنوان هدیه ویژه بود. دریافت کارت پرواز، ورود از گیت‌های پروازی، طراحی کارت‌های قرعه‌کشی شبیه به کارت‌های اطلاعات هواپیما و خوش‌آمدگویی به‌شیوه خدمه پرواز، از جمله فضاسازی‌های جشن شانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت آینده‌نگاران بود. از سوی دیگر، شرکت آیکو به تمامی اعضاء خانواده شهدای حادثه پلاسکو و آتش‌نشانان حاضر در این حادثه، پرواز تفریحی هدیه داد که کاپیتان فکری و کاپیتان الوندی، مدیران شرکت آیکو، خلبان این پروازها هستند. 
شرکت آیکو در زمینه ارائه راه‌حل جامع امنیت شبکه، ارائه راهکار جامع مدیریت ارتباط با مشتریانCRM  و ارائه نرم‌افزارهای خارجی با لایسنس اصلی فعال است و از جمله معتبرترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های حوزه کاری خود محسوب می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.