صفحه اصلی / افزایش ۲۲ درصدی بهای شیرینی بعد از سه سال

افزایش ۲۲ درصدی بهای شیرینی بعد از سه سال

 خبر داد و گفت: این افزایش بعد از سه سال ثابت بودن قیمت شیرینی صورت گرفته است. آنچه در فضای مجازی تحت عنوان افزایش ۴۰ درصدی قیمت شیرینی آمده، صحت ندارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ،علی بهرمند در گفت وگو با بیان اینکه قیمت انواع شیرینی از سال ۹۳ هیچ گونه تغییری نداشته است ، افزود: این افزایش قیمت با مجوز و تایید انجمن و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان بوده، تصویب و صورتجلسه شده است.
وی تصریح کرد: از سال ۹۳ تا کنون به دلیل بالا رفتن هزینه های مواد اولیه، دستمزد کارگر و دیگر موارد، چندین بار درخواست افزایش قیمت نرخ شیرینی را به سازمان حمایت اعلام کرده بودیم که به دلایل مختلف با افزایش قیمت مخالفت می‌شد اما سرانجام بعد از گذشت سه سال با درخواست اتحادیه قنادان موافقت صورت گرفت.
بهرمند با بیان اینکه وزن کلی شیرینی فروشی ها به صورت خالص کشیده می شود، اظهار کرد: هزینه قیمت بسته بندی و جعبه حدود ۲ هزار تومان است که با قیمت شیرینی محاسبه و دریافت می شود.
رئیس اتحادیه شیرینی فروش،کافه و قنادی تهران با احتساب افزایش ۲۲ درصدی قیمت انواع شیرینی نرخ انواع شیرینی درجه یک را به این صورت اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر و خامه ای ۲۱ هزار و  ۵۰۰، شیرینی گل محمدی ۱۷ هزار  و ۵۰۰، شیرینی زبان و پاپیون ۱۸ هزار تومان، شیرینی برنجی ۱۸ هزار تومان و هر کیلوگرم کیک یزدی ۱۳ هزار تومان شده است.
وی همچنین از مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی می توانند با شماره ۱۲۴ و یا بازرسی اتحادیه با شماره ۶۶۹۴۴۴۱۱ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.