صفحه اصلی / چهارمحال‌و‌بختیاری، آماده پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی

چهارمحال‌و‌بختیاری، آماده پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی

این استان شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد کرده است.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران، رئیس اتاق شهرکرد در نشستی با حضور هیات تجاری عراق، ضمن معرفی قابلیت‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد این استان شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد کرده است.
 
سید محمدرضا سید نبوی از روند رشد صنعت در حوزه‌های مختلف از جمله محصولات تولیدی نظیر ورق خودرو، سیمان، چینی، محصولات لبنی و کاشی گزارشی ارائه و اظهار امیدواری کرد: با گسترش روابط و افزایش صادرات بتوان محصولات باکیفیت بالاتر را جهت صادرات تولید و در اختیار مشتریان خارجی قرار داد.
 
سید نبوی در ادامه از قابلیت بالای تولید محصولات کشاورزی باکیفیت و آمادگی جهت عقد قراردادهای صادراتی در حوزه دام‌پروری، محصولات کشاورزی و لبنی خبر داد.
 
رئیس اتاق شهرکرد، کشور عراق را دوست و برادر ایران دانست و گفت: تولیدکنندگان کشور و استان تمایل زیادی جهت صادرات محصولات به عراق دارند.
 
سرپرست هیات تجاری عراقی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مهمان‌نوازی مردم چهارمحال و بختیاری، این استان را بسیار زیبا توصیف کرد و از قابلیت‌های تفریحی و توریستی این منطقه و لزوم گسترش بیشتر آن برای حضور گردشگران خارجی صحبت کرد.
 
علا عبدالرضا الربیعی همچنین محصولات تولید ایران را باکیفیت خواند و گفت: مردم عراق به جهت همسویی مذهبی با مردم ایران تمایل زیادی به استفاده از محصولات حلال ایرانی دارند.
 
الربیعی از تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و عراق با حضور نمایندگانی از هر دو کشور در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد تجار دو طرف در آینده مناسبات اقتصادی خود را در چارچوب این کمیسیون گسترش دهند.

 

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.