صفحه اصلی / چالش شجاعی و حاج صفی در پانیونیوس و تقابل احتمالی با نماینده‌ی رژیم صهیونیستی

چالش شجاعی و حاج صفی در پانیونیوس و تقابل احتمالی با نماینده‌ی رژیم صهیونیستی

روز جمعه قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ اروپا در مقر یوفا در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد و طی آن مشخص شد که پانیونیوس یونان در صورت صعود به مرحله بعد ممکن است با نماینده رژیم صهیونیستی روبرو شود.
به همین خاطر دو بازیکن ایرانی پانیونیوس به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شده‌اند. یکی از سایت‌های ورزشی در یونان در این باره نوشت: "یک موضوع دیپلماتیک قرار است رخ دهد و همان طور که سال گذشته علیرضا جهانبخش، دیگر بازیکن ایرانی برای تیمش برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرفت، این بار نیز در صورت تقابل پانیونیوس با رژیم صهیونیستی همین اتفاق رخ خواهد داد، چرا که ایران، اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی‌شناسد. اتفاقی که ممکن است برای تیم یونانی محرومیت در پی داشته باشد.
در پاسپورت بازیکنان ایرانی نیز رفتن به اسرائیل ممنوع شده است و به همین دلیل هیچ بازیکنی نمی‌خواهد که چنین ریسکی را انجام دهد و برای همیشه از تیم‌ ‌ملی کشورش دور بماند.
در خیلی از رقابت‌های المپیک نیز چنین اتفاقاتی رخ داده است و خیلی از ورزشکاران کشورهای دیگر برابر نماینده‌های رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند.
رقابت‌های لیگ اروپا برای پانیونیوس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت تقابل این تیم با نماینده رژیم صهیونیستی تیم یونانی باید بدون حضور دو بازیکن ایرانی خودش در لیگ اروپا به میدان برود".
این خبر همچنین در دیگر رسانه‌های ورزشی یونان نیز بازتاب گسترده‌ای داشته است.
قبل از علیرضا جهانبخش که سال گذشته با چنین مساله‌ای روبرو شد، اشکان دژاگه دیگر بازیکن ایرانی زمانی که در عضویت تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان بود، از حضور در اسرائیل برای تیم جوانان آلمان خودداری کرد. اتفاقی که بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های آلمانی داشت.
هم‌چنین در این قرعه کشی که روز گذشته برگزار شد تیم اوستنده که رامین رضاییان را در اختیار دارد باید با مارسی تیم قدرتمند فرانسوی دیدار کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.