صفحه اصلی / ترافیک نیمه سنگین در چالوس

ترافیک نیمه سنگین در چالوس

در همه محورها روان است و فقط ترافیک در محور چالوس نیمه سنگین است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی معابر و جاده های کشور اعلام کرد: برابر آخرین گزارشات دریافتی ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس(از بیلقان تا کیلومتر ۵) گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
همچنین محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات انفجار راهسازی، محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان – نی‌ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار – کهنوج – قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور فرعی ایرانشهر – خیرآباد در جنوب استان سیستان و بلوچستان  تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
براساس این گزارش، آزادراه قم به تهران تا ۲۰شهریور ماه از محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲.۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
همچنین محور کرج-چالوس از تاریخ اول اردیبهشت الی ۲۰شهریور محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵  روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت۸ الی ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
بنا بر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، بنا براعلام مرزکه آزادراه رشت-قزوین از تاریخ ۱۶ اردیبهشت الی ۲۰ شهریور روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۸  و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد و محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت ۱۲ الی ۱۸  روز شنبه مورخ ۲۴ تیر ماه و از ساعت ۶ الی ساعت ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در تاریخ های ۲۵، ۲۶، ۲۷ تیر ماه ۹۶ جهت انجام عملیات راهسازی مسدود خواهد شد. در زمان انسداد، تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.