صفحه اصلی / چمران: شوراهای پنجم شهردار بی‌حاشیه انتخاب کنند

چمران: شوراهای پنجم شهردار بی‌حاشیه انتخاب کنند

مهدی چمران در اختتامیه پنجاه و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای مراکز استان‌های کشور در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد:  بخشی از آسیب‌های گذشته، تاثیر سوء بر وجهه شورا گذاشته است و این امر باید در شورای پنجم، مورد توجه قرار گیرد. 
وی با تاکید بر عدم دخالت در امور اجرایی و عزل و نصب‌های مدیریتی از سوی شوراهای شهر، گفت: این امر باعث شده شهرداری‌های ما به ازای هر پست سازمانی، چند شاغل داشته باشند و در عین حال، از کمبود نیروی متخصص در مضیقه باشند. 
رئیس شورای عالی استان‌های کشور این اقدامات را در نتیجه انتخابات شوراها تاثیرگذار دانست و افزود: همین باعث می‌شود بخش عمده‌ای از اعضای شوراها در دور بعدی حضور خود، رأی نیاورند و امیدواریم این امر، در شورای پنجم، با جدیت لحاظ شود. 
وی با ریشه‌یابی معضل حاشیه‌نشینی شهرها گفت: تا وقتی که به وضعیت روستاهایمان نرسیم و درآمدهای روستایی ناچیز باشد، نمی‌توانیم از مهاجرت و آلونک‌سازی‌ جلوگیری کنیم. 
وی با اشاره به این‌که شوراها به مرحله‌ای از بلوغ رسیده‌اند که می‌توانند برنامه پنج‌ساله تدوین کنند، حاشیه‌نشینی، باف فرسوده، آلودگی هوا، کمبود آب، محدودیت فضای سبز و ترافیک را از معضلات عمده شهرهای کشور عنوان کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.