صفحه اصلی / مرعشی: همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود

مرعشی: همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود

حسین مرعشی در نشست هم اندیشی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با منتخبان شوراهای شهر و روستا، افزود: در شوراهای شهر با وجود انتقاداتی که به لیست‌های ما وجود داشت، کف رای ما با راس آن ۴۰۰ هزار رای است و این در حالی است که فاصله بین آخرین منتخب ما و اولین کسی که از جریان مقابل بوده، ۶۰۰ هزار رای است و این نشان از اقبال مردم به جریان اصلاحات است که در حفظ و صیانت از نظام تاثیر گذار خواهد بود.
وی تاکید کرد: ما همان‌طور که در قالب جبهه اصلاح‌طلبان رای آوردیم باید همین راه را ادامه دهیم؛ چراکه هیچ کدام از احزاب اصلاحات نمی‌توانند به تنهایی نقش و تاثیر یک جبهه را داشته باشند.
وی گفت: هیچ تردیدی در جبهه اصلاحات وجود ندارد که ما باید منتخبان مردم در شوراها را کمک کنیم و از آنان پشتیبانی کنیم اما حتماً منتخبان شوراها هم کنترل هرگونه تشنج و اختلاف را لازم خواهند دانست و به تشکیلات مادر این حق را خواهند داد که این کنترل را انجام دهند.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی  خاطرنشان کرد: آقای روحانی پیش از کارزارهای انتخاباتی در میان نخبگان و شخصیت های کشور مقبولیت داشت اما بعد از انتخابات محبوبیت ایشان در میان مردم نیز افزایش یافت و ما انتظار داریم که محبوبیت ایشان افزایش یابد و تقویت و حفظ شود که پشتوانه‌ای برای نظام هم خواهد بود و همه مشاورین آقای روحانی باید به این موضوع توجه داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: در شوراهای اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها نیز باید همکاری‌ها را گسترش دهیم و به این موضوع توجه داشته باشیم که این همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود تا بتوانیم راه خودمان را به درستی ادامه دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.