صفحه اصلی / جابجایی خط انتقال آب ۴٠٠ میلیمتری در شهریار

جابجایی خط انتقال آب ۴٠٠ میلیمتری در شهریار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی امور آبفای شهرستان شهریار، ناصر محرمی در خصوص اجرای این عملیات اظهار داشت: پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح شهید صیاد شیرازی، یکی از بزرگترین و مهمترین طرح هایی است که توسط شهرداری شهریار در یکی از محورهای حیاتی و پرتردد در حال احداث می باشد.
 اجرا و تکمیل این پروژه منوط به جابجایی یکی از خطوط اصلی انتقال آب شرب بودکه بنا به درخواست شهردار محترم در دستور کار امور آبفای شهریار قرار گرفت .
محرمی در ادامه  افزود: عملیات جابجایی خط مذکور که از پیچیدگی خاصی برخوردار بود با طراحی همکاران فنی بصورت سیفونی و بدون اختلال در شبکه توزیع آب شرب شهروندان در کوتاه ترین زمان و صرف کمترین هزینه با موفقیت کامل اجرا شد. ضمناً تمام تست های هیدرولیکی لازم در  حین اجرا و اتمام کار انجام شد .
مدیر امور آب و فاضلاب شهریار در پایان خاطرنشان کرد:  مجموعه همکاران این امور با تلاش مضاعف و با اجرای طرح های آبرسانی، نسبت به تامین آب شرب پایدار و با کیفیت شهروندان می کوشند تا آب شرب شهروندان دچار قطع و یا افت فشار نشود. لذا با توجه به محدودیت در منابع تامین آب و نیز فرا رسیدن فصل گرم سال و افزایش تقاضای آب، از مردم در خواست می شود در مصرف صحیح بیش از پیش کوشا باشند

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.