صفحه اصلی / حریق جان یک کارگر ۲۵ ساله مغازه ساخت و ساز عروسک را گرفت

حریق جان یک کارگر ۲۵ ساله مغازه ساخت و ساز عروسک را گرفت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، «جلال ملکی» از وقوع یک حریق  در یک مغازه ساخت و ساز عروسک در ساعت ۴ و سی و هفت دقیقه روز گذشته خبر داد که در نتیجه آن یک کارگر ۲۵ ساله جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این مغازه در محدوده بزرگراه آیت‌الله سعیدی نرسیده به پاسگاه نعمت آباد قرار داشت افزود: در این مغازه که از آن به عنوان کارگاه  ساخت و ساز عروسک استفاده می‌شد، مواد رنگی قابل اشتعال نگهداری می‌شد.
ملکی گفت: دو کارگر در این مغازه بودند و زمانی که آتش‌نشانان به این محل رسیدند مغازه کاملا شعله‌ور بود و همسایه‌ها مشغول کمک به آن‌ها بودند.
او ادامه داد: سه ایستگاه به محل اعزام شده و پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند در یک گاراژ به وسعت ۲ هزار متر مربع که چند باب مغازه در آن قرار داشته داخل یکی از مغازه‌ها به وسعت ۲۰ متر در دو طبقه پس از وقوع یک انفجار آتش‌سوزی رخ می‌دهد.
ملکی افزود: آتش‌نشانان در اولین اقدام این دو نفر را از آتش خارج کردند که یکی از آن‌ها از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود و نفر دوم که یک کارگر ۲۵ ساله بود به علت سوختگی تحویل اورژانس شد که متاسفانه فوت کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.