صفحه اصلی / روسازی راه‌های استان گلستان با حدود ۲۷ هزار تن آسفالت

روسازی راه‌های استان گلستان با حدود ۲۷ هزار تن آسفالت

در سه‌ماهه اول سال ۹۶ حدود ۲۷ هزار تن آسفالت گرم جهت روسازی ۳۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان استفاده شده است.

به گزارش کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، عادل مصدقی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل گفت: از این میزان آسفالت، ۱۶ هزار تن برای روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌هایی همچون سه‌راهی یساقی، محور بندر ترکمن- آق‌قلا و محور گرگان- شاهرود (توسکستان) استفاده شد.
به گفته وی، همچنین ۳۸۰۰ تن برای لکه‌گیری هندسی حدود ۳۰ هزار مترمربع از محورهای جنگل گلستان به گالیکش، محور آزادشهر-خوش ییلاق، محور بندر ترکمن- آق‌قلا، سه‌راهی یساقی-بندر ترکمن و ۶۸۰۰ تن برای آسفالت رگلاژی و هموارسازی نقاط مضمحل و دارای ترک ۱۸ کیلومتر از محورهای بندر ترکمن به بندرگز، محور گرگان- شاهرود (توسکستان)، محور بندر ترکمن- آق‌قلا و محور گنبد- اینچه برون به کار رفته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، اعتبار هزینه شده برای این عملیات را ۲۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال و از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد.
مصدقی افزود: حفظ و حراست از سرمایه‌گذاری‌های کلان گذشته، تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده‌ای، کاهش زمان سفر و کاهش هزینه‌ها و کاهش استهلاک وسایل نقلیه و افزایش طول عمر جاده‌های استان، هدف از اجرای این عملیات بوده است.
وی با بیان اینکه کارگاه‌های پیمانکاران آسفالت هم‌اکنون در چند محور استان فعال هستند، اضافه کرد: اجرای این عملیات تا پایان سال جاری و به طور مداوم در سایر محورهای استان ادامه دارد.
طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ بر ۵ هزار کیلومتر می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مرتضی شاهمیرزایی در کنگره ملی نفت و گاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.