چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / رویداد بین‌المللی ایده‌پردازی

رویداد بین‌المللی ایده‌پردازی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، رویداد« Falling Walls Lab» همه ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود و در آن بعد از برگزاری رقابت‌های اولیه در کشورهای مختلف، نفرات برتر به این رویداد که در ماه نوامبر هر سال برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
در سال جاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده‌بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در روز ۱۸ مهر ماه رقابت مقدماتی رویداد « Falling Walls Lab Tehran » را برگزار می‌کند.
دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پسا دکتری و اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینان که صاحب ایده‌ای در هر زمینه باشند می‌توانند برای شرکت در این رویداد علمی بین‌المللی از طریق falling-walls.ideasbazaar.ir ثبت نام کنند.
در صورت انتخاب اولیه طرح‌های ارسالی، صاحبان ایده باید در روز رویداد در مدت ۳ دقیقه از ایده خود دفاع کنند. منتخب این رویداد به مرحله نهایی این رقابت که در برلین برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.
بر اساس اعلام دبیرخانه نخستین مرحله رویداد Falling Walls Lab Tehran تاکنون بیش از ۳۰ ایده برای شرکت در این رویداد بین‌المللی ارسال شده است. علاقه مندان شرکت در این رویداد تا آخر مرداد فرصت دارند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.
مهلت ارسال ایده‌ها تا ۲۹ مرداد ماه اعلام شده است که با توجه به کمبود زمان،تمدید نخواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.