صفحه اصلی / گسترش همکاری پارک ‌فناوری خراسان جنوبی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

گسترش همکاری پارک ‌فناوری خراسان جنوبی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بتول مهرشاد، نماینده و ناظر معرفی‌شده از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان منعقد می‌شود.
 وی افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که متولی نظم‌بخشی به فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات است، از سال ۹۱ در استان تشکیل شد.
عضو هیئت‌مدیره فعلی نظام صنفی رایانه‌ای خراسان جنوبی بابیان اینکه در این سازمان مردم‌نهاد، مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت جمعی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: از تمام فعالین حوزه IT دعوت می‌شود که به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان درآیند.
محمدعلی ناصری، رئیس پارک علم ‌و فناوری خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای نیل به اهداف بلندمدت چشم‌انداز توسعه فناوری کشور و بهره‌گیری از تخصص شرکت‌های بومی استان و در راستای حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان با محوریت فناوری اطلاعات و رایانه و نیز رشد کمی و کیفی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای طبق آیین‌نامه مصوب هیئت دولت، این توافق‌نامه بین پارک علم ‌و فناوری خراسان جنوبی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان منعقد می‌شود.
ناصری افزود: طی این تفاهم‌نامه، یک دفتر کاری از سوی پارک علم ‌و فناوری در اختیار پایگاه تخصصی همکار قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: پایگاه تخصصی همکار در استان به میزان ۳۰ درصد تخفیف (درصد متعلق به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور) برای حق ورودیه شرکت‌های وابسته دارای معرفی‌نامه از پارک در نظر می‌گیرد.
رئیس پارک علم ‌و فناوری خراسان جنوبی تصریح کرد: پرداخت حق عضویت سالیانه به عهده شرکت وابسته است و پارک هیچ مسؤولیتی در قبال حمایت مالی در این بخش ندارد.
ناصری یادآور شد: این توافق‌نامه که مشتمل بر یک مقدمه، ۱۰ ماده و ۲ تبصره در دو نسخه هم ارزش است، لازم‌الاجرا است و به مدت دو سال دارای اعتبار است و تمدید آن پس از پایان مدت با توافق طرفین امکان‌پذیر است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.