صفحه اصلی / رئیس شورای شهر تهران آزادسازی موصل را تبریک گفت

رئیس شورای شهر تهران آزادسازی موصل را تبریک گفت

 و مردم به موصل که همینک به خرابه‌هایی تبدیل شده، بازگشته اند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  مهدی چمران در ابتدای سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آزادسازی موصل در عراق اظهار کرد: خوشبختانه با خواست الهی، با همت ارتش و مردم عراق موصل از لوث وجود زشت طینتان پاک شد و مردم به شهر موصل که هم اکنون به خرابه‌هایی تبدیل شده است بازگشته اند.
وی تصریح کرد: این آزادسازی را به ملت، مردم و مراجع عراق و به ویژه حضرت آیت‌الله سیستانی تبریک  می گویم و امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه پیدا کند و آرزو می‌کنیم که مردم عراق هر چه زودتر از شر تروریست‌ها نجات پیدا کنند.
چمران در ادامه به ۱۹ تیر ماه سالگرد رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و گفت: موجب افتخار است که مرقد حضرت عبدالعظیم در ری است و ان شاءالله از برکات ایشان برخوردار شویم.
رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: ۲۱ تیر ماه نیز سالگرد حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دستور رضاخان بوده که این اتفاق در سال ۱۳۱۴ صورت پذیرفت و به همین مناسبت این روز به نام عفاف و حجاب نامیده شده است.
چمران اضافه کرد: ۲۱ تیر ماه  هم چنین  روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است که این ورزش ملی و مقاومتی و علیه حکام آن زمان بوده و این ورزش بیشتر به یک مقاومت شباهت دارد.
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: مهمترین اصل ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای جوانمردی است و تمام حرکات آن نماد آماده‌سازی برای جنگ و رزم است.
وی همچنین به ۲۳ تیر ماه سالروز تأسیس نخستین مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۳۶۲ اشاره کرد و گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس خبرگان در ایفای نقش خود موفق باشند.
وی در پایان به برگزاری جلسه اخیر شورای شهر تهران در محل باغ کتاب اشاره کرد و گفت: این جلسه به مناسبت افتتاح باغ کتاب در این محل برگزار شد و در پایان جلسه نیز اعضای شورا بازدیدی از بخش‌ها و سالن‌های باغ کتاب داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.