صفحه اصلی / ولخرجی تیم‌های انگلیسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی

ولخرجی تیم‌های انگلیسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  هنوز فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی به نیمه نرسیده اما لیگ برتر انگلیس برای خرید بازیکن۴۲۵ میلیون یورو هزینه کرده است. برترین سطح رقابت‌های انگلیس در میان دیگر لیگ‌های اروپایی بیشترین هزینه را کرده است. این‌ در حالی است که تیم‌های بزرگ هنوز خریدهای اصلی‌شان را انجام نداده‌اند.
چلسی قهرمان فصل گذشته، دیروز (یک‌شنبه) آنتونیو رودریگر را با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو از رم جذب کرد. آبی‌های لندن همچنین کابایرو را به صورت بازیکن آزاد خریدند. از طرفی منچسترسیتی تاکنون ۹۰ میلیون هزینه کرده است. سیتی پپ گواردیولا، اردسون را با ۴۰ میلیون و برناردو با ۵۰ میلیون یورو به تیم خود اضافه کرد.
همسایه این تیم یعنی منچستریونایتد تاکنون در میان تیم‌های لیگ برتر بیشترین خرج را برای خرید یک بازیکن کرده است. لیندلوف از بنفیکا با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو به یونایتد پیوست. همچنین روملو لوکاکو با ۸۵ میلیون یورو از اورتون به این تیم رفت. مهاجم بلژیکی تاکنون گران‌ترین بازیکن فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی بوده است.
آرسنال نیز در نقل‌ و انتقالات فعال بود. توپچی‌های لندن لاکازت را با ۵۳ میلیون خریدند و کلاسیناک به صورت بازیکن آزاد از شالکه به این تیم پیوست. لیورپول خط حمله خود را تقویت کرد و محمد صلاح با قراردادی به ارزش ۴۲ میلیون یورو به این تیم رفت. تیم یورگن کلوپ سولانکه را به صورت بازیکن آزاد خریدند. تاتنهام، نایب قهرمان لیگ برتر هنوز فعالیتی در فصل نقل‌ و انتقالات نداشته است. تیم مائوریسیو پوچتینو علاقمند به جذب کواچیچ است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.