چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / مشارکت استاندار آذربایجان شرقی در طرح های تولیدی مگاموتور

مشارکت استاندار آذربایجان شرقی در طرح های تولیدی مگاموتور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، در این دیدار محمدرضا شیخ‌عطار، مدیرعامل مگاموتور ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های مگاموتور و سایپا آذربایجان به رشد تولیدات و تنوع محصولات این شرکت در مقایسه با سال گذشته اشاره داشت و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت سایپا آذربایجان موفق شدیم رشد تولید را به مقدار چشمگیری افزایش داده و با احیا خطوط تولید تنوع محصولات تولیدی این شرکت را افزایش دهیم.
 وی با اشاره به اهمیت جایگاه سایپا آذربایجان در ایجاد اشتغال و رونق صنعت منطقه و ظرفیت های بالقوه استان آذربایجان شرقی در حوزه صنعت، گفت: پیشینه صنعت خودرو سازی در این استان که از پیشگامان صنعت در ایران می باشد، نشان از توان بالای این استان در ارتقاء صنعت خودروسازی کشور را دارد و شرکت مگاموتور با حمایت کامل از واحدهای زیرمجموعه خود در این استان خواستار حمایت و تعامل سازنده مسئولین استانی با این شرکتها جهت رشد بیشتر صنعت خودروسازی در این استان می باشد.
در این جلسه دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی ضمن اعلام حمایت تمامی سازمانها و نهادهای مرتبط از توسعه صنعت استان با اشاره به مشکلات موجود در صنعت، تلاش مضاعف تمامی دست اندرکاران در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را خواستار شد تا با این تلاشها شاهد اشتغال پایدار و توسعه در استان باشیم.
وی با بیان اینکه که در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی، بخش قطعه‌سازی خود را به استان آذربایجان شرقی منتقل کرده‌اند افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی به‌خصوص از کشورهای صنعتی مانند آلمان و لهستان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری و افزایش همکاری در استان آذربایجان شرقی هستند.
وی در ادامه افزود: برای رونق تولید، لازم است برنامه‌ریزی دقیق، درست و  مناسبی برای هدایت منابع مالی مردم به سمت صنعت و تولید صورت گیرد تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی با مشارکت مردم باشیم و در این میان تولیدکننده‌ای موفق است که بتواند با ادبیات مناسب، منابع را به سمت خود جذب کند.
وی تأکید کرد: آماده همکاری با مگاموتور برای تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه صنعتی علاوه بر منابع بانکی از طریق هدایت مردم برای سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.