صفحه اصلی / سند چشم‌انداز مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران تدوین می‌شود

سند چشم‌انداز مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران تدوین می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران, جلسه هیات مدیره مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران با حضور رئیس اتاق ایران برگزار شد.
در این نشست، مدیرعامل مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران گزارشی از اقدامات انجام‌شده و در حال انجام این مرکز ارائه کرد.
طبق گفته‌های امین‌الله فرهادی، توسعه و ترویج فرهنگ رتبه‌بندی، سیاست‌گذاری و تعیین ضوابط، پذیرش و اهلیت‌سنجی مؤسسات رتبه‌بندی، صدور پروانه برای مؤسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش از مهم‌ترین وظایف مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران است.
در این نشست همچنین پس از بررسی چندین طرح برای لوگوی مرکز، اعضای هیات مدیره طرح نهایی را به‌عنوان لوگوی مرکز انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره همچنین در مورد چشم‌انداز راهبردی مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران مواردی را مطرح کردند و در نهایت مقرر شد ظرف یک ماه آینده، سند چشم‌انداز نهایی این مرکز با بررسی چشم‌انداز مراکز مشابه داخلی و خارجی آماده‌ شده و برای تصویب به جلسه هیات مدیره آورده شود.
همچنین اعضا تأکید کردند که شاخص‌های انجام رتبه‌بندی، نحوه اجرا و نظارت بر کار رتبه‌بندی بسیار مهم است و باید توسط مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران مدیریت شود.
در مورد تأمین مالی مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران هم با توجه به اینکه این مرکز مستقل است، مقرر شد با تأکید و تمرکز بر درآمدزایی این مرکز، سازوکار انجام رتبه‌بندی هم مشخص شود.
مرکز رتبه‌بندی اتاق ایران به‌عنوان یک شرکت مستقل ثبت و اولین جلسه هیات مدیره دوم خرداد تشکیل‌شده است. مسعود خوانساری، علیرضا اشرف، محمدرضا انصاری، صمد حسن‌زاده و محمدرضا قمی اعضای هیات مدیره و امین‌الله فرهادی مدیرعامل این شرکت هستند.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.