صفحه اصلی / شکست اف‌سی‌سئول در روز اولین بازی شفیعی

شکست اف‌سی‌سئول در روز اولین بازی شفیعی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش۳,  در هفته نوزدهم رقابت های کی لیگ کره جنوبی اف سی سئول در حالی به مهمانی گوانگ ژو رفت که خالد شفیعی مدافع ایرانی و خرید جدید سئولی ها از آغاز نیمه دوم به عنوان اولین بازیکن تعویضی در ترکیب قرار گرفت.
در این بازی از رقابت های هفته نوزدهم کی لیگ انجام شد، خالد شفیعی از دقیقه ۴۶ و در حالی که بازی با نتیجه ۱یک بر صفر به سود میزبان در جریان بود، به جای سئونگ وون یونگ وارد زمین شد تا اولین بازی خود با پیراهن اف سی سئول را به ثبت برساند.
خالد شفیعی در دو بازی گذشته به دلیل صادر نشدن  ITC مجوز حضور در ترکیب اصلی سئولی ها را به دست نیاورده بود که با حل این مشکل اجازه همراهی این خرید جدید به باشگاه اف سی سئول داده شد؛ با این حال تیم سئول با نتیجه ۳-۲ به حریف انتهای جدولی خود باخت تا همچنان روند پر فراز و نشیبی را در این فصل طی کند.
با این شکست اف سی سئول با ۲۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ایستاد و گوانگ ژو انتهای جدولی هم با این برد ۱۶ امتیازی شد تا امیدهای خود برای فرار از این جایگاه را بیشتر کند. نتیجه ای که شروعی تلخ برای اولین ایرانی تاریخ فوتبال کره جنوبی به ثبت رساند.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.