صفحه اصلی / تمشک های وحشی از طلاق می گویند

تمشک های وحشی از طلاق می گویند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر, شیوا مسعودی کارگردان و مدرس با سابقه تئاتر ایران در جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی، گفت: قرار است از اوایل مردادماه نمایش «زبان تمشک های وحشی» نوشته نغمه ثمینی را در تماشاخانه پالیز روی صحنه ببریم. در حال حاضر مشغول آماده سازی بخش های مدیای نمایش هستیم تا کار برای اجرای آماده شود.
وی درباره استفاده از مدیا در اجرای نمایش «زبان تمشک های وحشی»، افزود: چون در بخش هایی از نمایش نیز به فضاسازی هایی داریم، از این رو از مدیا استفاده می کنیم.
مسعود درباره موضوع این اثر نمایشی و دلایل انتخاب آن، اظهار کرد: نمایش «زبان تمشک های وحشی» به موضوع طلاق می پردازد. حدود ۴ سال پیش در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر با خانم نغمه ثمینی نمایش «اینجا کجاست» را که روی تم مهاجرت متمرکز بود، روی صحنه بردیم. بعد از آن تجربه به تم های اجتماعی علاقه مند شده بودم به خصوص با قلم خانم ثمینی که روی مرز بین خیال و واقعیت به روایت این تم ها می پردازد.
این کارگردان تئاتر ادامه داد: با خانم ثمینی درباره نگارش نمایشنامه جدیدی با موضوع اجتماعی به گفتگو پرداختیم و ایشان نمایشنامه «زبان تمشک های وحشی» را به نگارش درآورد.
وی درباره بازیگران نمایش «زبان تمشک های وحشی» گفت: در این اثر نمایشی که دارای ۳ بازیگر است، صابر ابر، الهام کردا و علی شادمان به ایفای نقش می پردازند.
شیوا مسعودی فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نمایش «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» را با حضور دانشجویان و جوانان تئاتری در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه برد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.