صفحه اصلی / دوره سریال‌های کوتاه تمام شده است

دوره سریال‌های کوتاه تمام شده است

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مجید زین‌العابدین که امروز ۱۷ تیرماه در پشت صحنه سریال «از یادها رفته» حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران درباره سریال‌های شبکه پنج سیما اظهار کرد: در کل سیاست ما این است که به سمت سریال‌های پرقسمت برویم چرا که دیگر دوره سریال‌های کوتاه به غیر از موارد خاص به پایان رسیده است.
او ادامه داد: با توجه به اینکه سیاست‌های شبکه پنج به سمت تولید سریال‌های بیش از سه قسمت تغییر یافته خوشبختانه طرح‌های خوبی هم به ما رسیده است. بر این اساس سریال «در جست‌وجوی آرامش» در ۴۰ قسمت، سریال «از یادها رفته» در ۵۰ قسمت و سریال «پاهای بی‌قرار» در ۶۰ قسمت در دست تولید است.
مدیر شبکه پنج سیما خاطرنشان کرد: معاونت سیما باکس ویژه‌ای را برای شبکه پنج با عنوان باکس پنج‌شنبه و جمعه تدارک دیده است که قرار است در این دو روز، سریال‌هایی برای مخاطبان راهی آنتن شود. بر این اساس سریال‌هایی که برای این باکس انتخاب می‌شوند باید از کشش لازم برخوردار باشند تا مخاطبان هر هفته آن‌ها را دنبال کنند. این لازمه داشتن قصه‌های پیچیده و تعدد بازیگران است.
زین‌العابدین با بیان اینکه سریال‌های الف ویژه سیما برای شبکه یک تعریف شده است، گفت: اما این موضوع به این معنی نیست که سایر شبکه‌ها از تولید آثار نمایشی با پروداکشن عظیم منع شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.