صفحه اصلی / شهرداری باغستان یک درجه ارتقا یافت.

شهرداری باغستان یک درجه ارتقا یافت.

با پیگیریهای صورت گرفته ، وزارت کشور با ارتقای درجه شهرداری باغستان موافقت و این موضوع طی نامه ای که به امضاء جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور رسید، رسماً ابلاغ گردیده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان : مهندس میرزمانی اظهار امیدواری کرد این ارتقاء زمینه و بستر مناسبی را بمنظور پیشرفت و توسعه روزافزون شهر را فراهم آورده و مبنای تحولات مثبتی در آینده نزدیک گردد.
مهندس میرزمانی تصریح کرد: هر چه درجه شهرداری ارتقاء یابد متناسب با آن امکان تعریف بودجه جدید و بیشتر نیز افزایش یافته و امکان اجرای پروژه های شهری و عمرانی نیز تسهیل خواهد شد .
شهردار باغستان تاکید کرد: تعیین درجه شهرداری ها براساس ضوابط و شاخص های مهمی نظیر جمعیت و درآمد سالیانه تفریغ بودجه و … صورت می پذیرد . مهندس میرزمانی ادامه داد: ارتقاء رتبه شهرداری مزیتهای دیگری را نیز بدنبال خواهد داشت از جمله ارتقاء سازمان تفضیلی شهرداری، افزایش و توسعه سازمانهای مستقل تابعه شهرداری ، جذب اعتبارات دولتی به ویژه در توسعه حمل و نقل عمومی و فعالیتهای خدماتی و عمرانی می توان اشاره کرد. 
شهردار باغستان در پایان از زحمات و تعامل مثبت و سازنده مقام عالی وزارت محترم کشور ، استاندار محترم تهران ، معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار محترم شهرستان شهریار، نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای شهریار ،قدس، ملارد ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و کلیه کارکنان شهرداری در ارتقاء رتبه شهرداری باغستان تقدیر نمود..
شایان ذکر می باشد در نامه وزرات کشور آمده است: به استناد تبصره ۳ ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب ۰۱/۰۴/۱۳۷۰هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره ۳۴۷۹ مورخ ۱۹/۰۱/۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده است، درجه شهرداری باغستان ، هشت اعلام می گرد.
 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.