صفحه اصلی / ۶۰ درصد کابینه باید تغییر کند

۶۰ درصد کابینه باید تغییر کند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس،  جمشید ایرانی رئیس کمیته سیاسی جبهه اعتدال گرایان  با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد کابینه دولت یازدهم باید در دولت جدید تغییر کند، اظهارداشت: کابینه آقای روحانی علاوه بر تغییر اگر می‌خواهد از ظرفیت موجود نیز استفاده کند باید برخی از جابجایی‌ها را نیز صورت دهد.
وی در همین زمینه افزود: آقای نوبخت به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور بهتر از ریاست سازمان برنامه و بودجه می‌تواند ایفای نقش کند و در عوض آقای آخوندی در سازمان برنامه و بودجه موثرتر است.
رئیس کمیته سیاسی جبهه اعتدال گرایان در عین حال معتقد است که وزرایی همچون نعمت‌زاده و چیت‌چیان و مشاور ارشد رئیس جمهور همچون اکبر ترکان به لحاظ سنی دیگر ظرفیت کار کردن را ندارند و به عبارتی توانمندی مدیریت اجرایی را دارا نیستند.
ایرانی با تاکید بر اینکه بزرگترین دغدغه دولت باید در حوزه اشتغال باشد، گفت: آقای ربیعی در این ۴ سال نشان داد که توانمندی این کار را ندارد بنابراین ربیعی نیز از وزارت کار و رفاه اجتماعی باید کنار گذاشته شود.
به باور این فعال سیاسی، مشارکت بانوان باید در حوزه مدیریتی تقویت شود بنابراین در دولت دوازدهم حداقل باید شاهد حضور ۳ وزیر خانم باشیم چرا که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت دانشگاهی، فارغ‌التحصیلان دکتری و ارشد را بانوان به خود اختصاص می‌دهد.
رئیس کمیته سیاسی جبهه اعتدال گرایان با بیان اینکه دولت باید حواسش به شکاف جنسیتی، قومیتی و مذهبی باشد، گفت: بهتر است آقای روحانی برای معاون اولی خود از اصولگرایان عاقل همچون محمد رضا باهنر استفاده کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.