صفحه اصلی / حمایت بنیاد برکت از ۴۰۰ گروه جهادی در تابستان امسال

حمایت بنیاد برکت از ۴۰۰ گروه جهادی در تابستان امسال

خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی مردم‌نهاد با انقلاب اسلامی متولد و عجین شده است.
دکتر محمد ودود حیدری در جشنواره‌ ملی برکت جهادگران که با حضور گروه‌های جهادی از سراسر کشور در نمایشگاه دایمی بنیاد برکت برگزار شد، گفت: حرکت‌های جهادی در انقلاب اسلامی جدید نیستند و اولین بارقه‌های انقلاب اسلامی، حضور جهادگران سازندگی در دل روستاها و مناطق دورافتاده بود. چیزی که از شیرینی‌های انقلاب اسلامی و سبب دلگرمی مردم بود.
وی گفت: بیش از یک دهه این روحیه‌ خدمت بی‌تکلف به مردم کشور وجود داشت، هر چند بعدها به دلایلی باعث شد این مسئله تا حدودی به حاشیه برود.
دکتر حیدری با اشاره به خدمت بی‌منت و مزد گروه‌های جهادی به مردم، تأکید کرد: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت‌رسانی به مردم را که جوهره و فرهنگ اصلی انقلاب اسلامی است، نصیب ما کرده است.
مدر امور گروههای جهادی،‌ گفت:‌ اگر هم‌چون حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به مردم نگاه کنیم و بدانیم آن‌ها ولی نعمت ما هستند؛ بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی و مملکتی حل می‌شود.
دکتر حیدری به حضور گروه‌های جهادی مورد حمایت بنیاد برکت در عملیات امداد در بحران‌ها اشاره کرد و گفت: در تمام ۶ بحران اخیر، خدماتی از سوی گروه‌های جهادی همکار بنیاد برکت انجام شد که تا پیش از این سابقه نداشت.
وی با اشاره به حمایت بنیاد برکت از حدود ۱۸۰ گروه جهادی در تابستان ۹۵ و نوروز ۹۶، گفت:‌ در تابستان امسال هم قریب ۳۰۰ تا ۴۰۰ گروه جهادی از سوی بنیاد برکت حمایت می‌شود.
به گفته‌ دکتر حیدری، گستره‌ حمایتی بنیاد برکت به گروه‌های جهادی و دانش‌جویی تمام استان‌ها رسیده است تا راحت‌تر بتوانیم در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی انجام وظیفه کنیم.
مسئول امور گروه‌های جهادی بنیاد برکت، هم‌چنین به جشنواره‌ ملی برکت جهادگران، اشاره کرد که با همکاری بنیاد برکت و سازمان بسیج دانش‌جویی برگزار می‌شود.
جشنواره‌ ملی برکت جهادگران از امروز در نمایشگاه دایمی بنیاد برکت آغاز به کار کرد و فردا با تجلیل از خانواده‌ شهدای جهادی و جهادگران برگزیده در مجتمع فرهنگی دانش‌جویی لانه‌ جاسوسی سابق به کار خود پایان می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.