چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اگر شرایط فراهم شود دربی آلمان برگزار می شود

اگر شرایط فراهم شود دربی آلمان برگزار می شود

دکتر سلطانی فر در حاشیه بازدید استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار شهراورد پایتخت در آلمان گفت: اگر شرایط و زمینه‌اش فراهم شود برگزار می‌شود البته منوط به این است که هماهنگی با مسئولان ورزش آلمان انجام و مقدمات فراهم شود.
‏‎وی در مورد حضورش در کابینه دوازدهم گفت: این مسأله را از آقای دکتر روحانی سوال کنید. 
سلطانی فر  درباره بازدید استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) گفت: استان مرکزی استان خود بنده است چراکه بنده سال‌ها در اینجا استاندار بودم و خاطرات خوب زیادی از این استان دارم. ‏‎
وزیر ورزش و جوانان در مورد هدف از سفر به استان مرکزی اظهار داشت: امروز به این استان آمدیم  تا چند پروژه را از نزدیک ببینیم و با بررسی وضعیت پروژه‌ها به کمک استاندار و نمایندگان بتو انیم برنامه ریزی کنیم تا از منابع و ردیف‌های مختلف هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام همچون سالن ورزشی ۳۵۰۰ نفری که فونداسیون آن اجرا شده و اسکلت آن درحال حمل و نصب است، انجام پذیرد.
‏‎سلطانی فر ادامه داد: این سالن ورزشی پروژه بزرگی است که دوستان قول دادند این پروژه را تا یکسال آینده تکمیل کنند که امکان خوبی برای ورزش‌های سالنی استان مرکزی باشد. ‏‎وزیر ورزش و جوانان پتانسیل ورزش در استان مرکزی را بالا دانست و توضیح داد:این استان در خیلی از رشته‌های ورزشی میدانی و سالنی دارای استعدادهای مختلفی است که اگر زیرساخت‌ها و امکانات سخت‌افزاری را بتوانیم تامین کنیم حتما خبرهای خوشی در آینده از ورزش استان خواهیم داشت.
سلطانی فر درباره برنامه های این سفر یک روزه گفت: بعد از این، جلسه‌ای با هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان خواهیم داشت و مشکلات و مسائل آنها را بررسی خواهیم کرد و در ادامه هم جلسه‌ای با مدیران ارشد استان خواهیم داشت. ‏‎ وزیر ورزش و جوانان همچنین یکی دیگر از برنامه های سفر استانی را حضور در مجموعه دهکده المپیک عنوان کرد و اظهار داشت :با هماهنگی استاندار پیگیری خواهیم کرد البته فعلا  تکمیل این پروژه‌های نیمه‌کاره در یکسال آینده مورد توجه ماست. ‏‎

همچنین مطالعه کنید:

۴۱۳ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد/ گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.