صفحه اصلی / تفکر انقلاب اسلامی در حال تهاجم به استکبار جهانی است

تفکر انقلاب اسلامی در حال تهاجم به استکبار جهانی است

 یک فرمول ساده دارد و این است که ما به شروط خدا عمل کرده‌ایم و خداوند هم وعده‌های خودش را تحقق بخشیده است.
دریادار پاسدار علی فدوی در هفتمین کنگره شهدای اطلاعات سپاه و اولین یادواره ۵۶۲ شهید اطلاعات سپاه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که پنج‌شنبه در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد با اشاره به عملیات‌های جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس گفت: در مقطعی تحلیل‌گران آمریکایی و اروپایی به این نتیجه رسیده بودند که جنگ پیروزی ندارد و بهترین حالت برای آن‌ها هم همین بود که جنگ غالب و مغلوب نداشته باشد.
وی افزود: با عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۵ همان تحلیل‌گران به این نتیجه رسیدند و اذعان کردند که این جنگ قطعا غالب دارد و غالب آن حتما عراق نیست و پس از مدت زمانی که ناوهای آمریکایی وارد منطقه شده بودند اعلام کردند که نه تنها توانایی انجام عملیات های محوله را ندارند، بلکه امکان دفاع از خود را هم ندارند.
فدوی تصریح کرد: این که دشمن به قدرت بازدارندگی شما اعتقاد داشته باشد ارزش دیگری دارد، ما توانسته‌ایم این قدرت بازدارندگی را حدود ۴۰ سال حفظ کنیم و ان شاءالله با حفظ فرمول و عمل به تکالیف الهی، خداوند هم وعده‌های خودش را که خلف وعده ندارد محقق کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه قدرت بازدارندگی به این معناست که دشمن به این یقین رسیده که اگر عملیاتی بخواهد انجام دهد، ضرر آن از سود برایش بیشتر است، خاطرنشان کرد: این اعتقاد را خداوند در دل‌های دشمنان ما ایجاد کرده است.
فدوی عنوان کرد: اینکه وزیر دفاع آمریکا در امارت بگوید باید همراه با هم پیمانان منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای توانی برای مقابله با قدرت بازدارنده ایران ایجاد کنیم به چه علت است؟ آیا به خاطر تجهیزات و یا پول است، تجهیزات و پول آن کشورها که اصلا با ما قابل مقایسه نیست، اما تفاوت مهم این است که ما به وظیفه و تکلیف الهی خویش عمل کرده‌ایم و خداوند هم وعده‌ای را محقق کرده است.
وی افزود: امروز نه تنها رزمندگان اسلام بلکه تفکر انقلاب اسلامی در هزاران کیلومتر دورتر و غرب آفریقا و مناطق دیگر در حال تهاجم به تمام کفر و استکبار جهانی است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در طول این ۳۹ سال هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی و کشورهای که بر روال و تفکر انقلاب اسلامی انجام داده‌‎اند همانند یمن، سوریه و … با شکست مواجه شده است، گفت: در یمن هم همان ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و اروپایی که علیه ما بود در حال جنگ است و و هواپیماهای رژیم صهیونیستی عملیات انجام می‌دهند اما چه نتیجه گرفتند، همین‌طور تصور می‌کردند ۲۰ روزه سوریه را به سقوط می‌کشانند اما بیش از دو سال است که نتوانسته‌اند چنین کاری کنند.
وی تصریح کرد: یکی از تکالیف الهی که رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می توانند مدعی باشند حتی ۲۴ ساعت از عمل به آن غافل نشده‌اند، همین آیه‌ای است که روی آرم سپاه نوشته شده و همیشه در حال تلاش برای ارتقا قوت و استطاعت خود هستیم.
فدوی گفت: باید در تمام زمینه‌ها و حوزه‌ها به این فرمول عمل کنیم و این مراسم‌ها نشان‌دهنده عزت و سرافرازی رزمندگان انقلاب اسلامی، خانواده‌های شهدا و ملت ما است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: نقطه عطفی در تاریخ وجود دارد که هر زمان به آن توجه شده باعث سعادت و سرافرازی شده و هر زمان کسی به آن توجه نکرده باعث بدبختی شده و آن نقطه عطف این است که متوجه باشیم در هر زمانی امام وجود دارد و می بایست طبق نظرات امام عمل کنیم و وظیفه خود نسبت به امام را انجام دهیم که اگر اینگونه باشیم حتی کوچک ترین مشکلی هم پدید نمی‌آید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.