صفحه اصلی / کشمکش تکراری برانکو و طارمی

کشمکش تکراری برانکو و طارمی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  انگار فیلم را به عقب برگردانده اند، انگار دوباره در حال دیدن همان فیلم قبلی هستی از طارمی و البته پرسپولیس و برانکو. برخی آدم ها انگار اصلا اعتقادی به تغییر ندارند و رویه خودشان را حفظ می کنند، یکی از این آدم ها پسر خوش قد و بالای بوشهری پرسپولیس است که در مورد فوتبال دم دمی مزاج است و عاشق جنجال و درگیری. او ما را به یاد آن فوتبالیستی می اندازد که خودش با روزنامه ها تماس می گرفت و می گفت یه چیزی از من بزنید که تیتر یک بشوم. اتفاقا او هم مثل طارمی بود، خوش قد و بالا و جوان و البته بسیار روی بورس.
طارمی پارسال هم رفت در حالی که برانکو و پرسپولیس می گفتند: «نرو»! طارمی پارسال هم برگشت در حالی که این بار پرسپولیس و برانکو می گفتند: «نیا»! ریزه اسپور باشگاهی بود که سال قبل آقای گل لیگ ایران انتخاب کرد و خیلی زود متوجه شد که اشتباه کرده است. او پارسال دنبال رامین رضائیان رفت و اصلا بعید نیست امسال هم دنبال این بازیکن برود و دوباره سعی کند برگردد.
برانکو هم درست مثل پارسال در حال بستن تیمی است منهای طارمی، تیمی که آقای گل را ندارد و البته احتمالا اگر طارمی بخواهد برگردد باز هم ایوانکوویچ زیر فشار کوتاه می‌آید و برمی گردد و این فیلم از سر نوشته می شود.
با این توضیح اما باید چند خط نوشت، اولین خط این است که طارمی چرا تا این حد به قراردادهای خودش بی اعتنایی می کند؟ چرا تا این حد غیرحرفه ای رفتار می کند. او سال قبل تصمیم گرفت دو ساله با پرسپولیس ببندد و شاید هم مجبور شد که چنین کند اما به هر حال باید تبعات تصمیم هایش را بپذیرد و باید بداند که پرسپولیس با وی قرارداد دارد و به راحتی اجازه رفتن به وی نخواهد داد.
موش و گربه بازی های طارمی با برانکو به طور کلی هواداران پرسپولیس را هم خسته کرده است. او شاید به دلیل همین موش و گربه بازی ها و گربه رقصانی ها تنها آقای گلی در پرسپولیس است که با وجود فتح دروازه ها هنوز نتوانسته به اندازه پیروزی هایش در قلب هواداران جا بگیرد.
کشمکش او با پرسپولیس و برانکو در مورد پنالتی زدن، در مورد رفتن و آمدن در مورد رامین رضائیان و بنگستون و … همه را خسته کرده است و طارمی را ثابت قدم و حرفه ای نشان نمی دهد.

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.