صفحه اصلی / بانک های چینی و روسی در حوزه نوآوری قرارداد امضاء کردند

بانک های چینی و روسی در حوزه نوآوری قرارداد امضاء کردند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، به نقل از رویترز، بانک توسعه دولتی روسیه موسم به «وی ایی بی»، توافقنامه ای را با بانک توسعه چین به منظور جذب ۶ میلیارد یوآن، معادل ۸۸۲.۳۵ میلیون دلار برای توسعه فناوری های نوآورانه امضاء کرد.
در همین حال، «سرجی گورکوف» رئیس بانک  «وی ایی بی» روسیه گفت: این توافقنامه برای توسعه فناوری های دیجیتال به امضای طرفین رسیده است.
همچنین از این نوع فناوری، برای فراهم کردن ضبط و ثبت سیستم های الکترونیکی و نیز  در راستای فرآیند سیستم های معاملاتی استفاده می شود که این امکان را برای شرکت های چینی و روسی ایجاد می کند تا اسناد را از طریق یک شبکه ایمن، رصد کنند و دیگر نیازی به تایید و وارسی شخص ثالث نباشد.
البته بانک «وی ایی بی» روسیه اعلام کرد، یک قرارداد دیگری را هم با بانک توسعه چین امضاء کرده که بانک های وام دهنده روسی، ۵۰ میلیارد روبل در بخش فاینانس طی ۱۵ سال دریافت خواهند کرد. 
بر پایه این گزارش، بانک «وی ایی بی» روسیه به دلیل تحریم های غرب علیه این کشور، از ایجاد فاینانس بلندمدت برای سرمایه گذاران آمریکایی و اروپایی محروم است و در حال حاضر، از شرایط خوبی هم برخوردار نیست.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.