پیشنهادی به ارزش بیش از۵۴ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال تشکیل شده است .
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در ماه مذکور ۱۰ هزار و ۷۱۳ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۵۸ درصد در بخش کالا و ۴۲ درصد در بخش خدمات بود.
از مجموع شکایات دریافتی ۲۵ درصد به صورت حضوری، ۵۳ درصد تلفنی و ۲۲ درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است .
در عین حال پس از بررسی های معموله و ارزیابی کارشناسان تعداد ۱۰هزار و ۲۵۹ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.
همچنین از کل شکایات قابل پیگیری۱۹ درصد منجر به رضایت شاکی، ۳۲درصد متخلف،۲۹ درصد غیرمتخلف و ۲۰ درصد در دست بررسی است.
بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است./
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در ماه مذکور ۱۰ هزار و ۷۱۳ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۵۸ درصد در بخش کالا و ۴۲ درصد در بخش خدمات بود.
از مجموع شکایات دریافتی ۲۵ درصد به صورت حضوری، ۵۳ درصد تلفنی و ۲۲ درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است .
در عین حال پس از بررسی های معموله و ارزیابی کارشناسان تعداد ۱۰هزار و ۲۵۹ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.
همچنین از کل شکایات قابل پیگیری۱۹ درصد منجر به رضایت شاکی، ۳۲درصد متخلف،۲۹ درصد غیرمتخلف و ۲۰ درصد در دست بررسی است.
بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است./