صفحه اصلی / «مردان سیاه‌پوش» ۲۰ ساله شد

«مردان سیاه‌پوش» ۲۰ ساله شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «مردان سیاهپوش» نمایشی از زندگی مخفی بیگانگان روی کره زمین بود و ویل اسمیت و تامی لی جونز بازیگر دو نقش اصلی آن بودند.
در آن زمان اسمیت در اوج دوران بازیگری خودش از این توانایی برخوردار بود تا مخاطبان را به سالن‌های سینماها بکشاند.
بیست سال بعد، اکنون هالیوود از نوستالژی ساخته شدن این فیلم سخن می‌گوید و این که چگونه بدون استفاده از جلوه‌های ویژه معمول امروز توانستند در عمل این فیلم را با هدایت ریک بیکر که طراح این فیلم بود، بسازند. اما این فیلم علاوه بر جلوه‌های میدانی تا حدودی نیز از طراحی‌ها کامپیوتری بهره برده بود و برخی از این جلوه‌های کامپیوتری جایگزین تلاش‌های فیزیکی بیکر نیز شدند.
امروز تماشای «مردان سیاه‌پوش» به معنای تماشای انتقال توانایی‌های عملی هالیوود به جلوه‌های کامپیوتری است و دریافت این مطلب که چرا بسیاری از فیلمسازان علاقه به بازگشت به گذشته دارند.
بیکر که یکی از هفت جایزه اسکار این فیلم را دریافت کرد طراحی این فیلم را خیلی سخت خوانده، اما گفته است به معنی یک کابوس شبانه نبود. در نهایت دو ادامه بر این فیلم ساخته شد.
«مردان سیاه‌پوش» به کارگردانی بری ساننفلد ساخته شد و در کنار ویل اسمیت و تامی لی جونز، وینسنت دن آفریو، لیندا فیورنتینو، ریپ تورن، تونی شالهوب، سیوبان فالون هوگان، جون گریس، کارل استریکن، ریچارد همیلتون، پاتریک برین، بکی آن بیکر و دیوید کراس از دیگر بازیگران آن بودند.
استیون اسپیلبرگ یکی از سه تهیه کننده این فیلم بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.