صفحه اصلی / رعایت فرهنگ و حفظ حریم خصوصی دو بال توسعه سرویسهای فضای مجازی

رعایت فرهنگ و حفظ حریم خصوصی دو بال توسعه سرویسهای فضای مجازی

رعایت حریم خصوصی افراد به جامعه همواره سیاست دولت بوده و لازمه رشد سرویس‌های بومی و بین المللی نیز احترام به حقوق کاربران است.
محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از رییس جمهور مبنی بر لزوم اعتماد مردم به وزارت ارتباطات نوشت: رعایت حریم خصوصی افراد جامعه و تلاش برای جلوگیری از نقض آن همواره مورد تاکید رییس جمهور محبوب و این وزارت بوده و سیاست ما بر ادامه این مسیر با جدیت بیشتر در سال‌های آتی است.
وی همچنین با اشاره به رشد سرویس‌های بومی، اظهار کرد: لازمه‌ی رشد سرویس‌های بومی و نیز تعامل سازنده با سرویس‌ دهنده‌های بین المللی احترام به حقوق کاربران است. تاکید ما بر رعایت الزامات فرهنگی جامعه و حفظ حریم خصوصی به عنوان دو بال توسعه سرویس‌های مجازی است.
در ویدئوی منتشر شده رییس جمهوری اظهار می‌کند: ما باید توجه کنیم از ابزار بهترین استفاده‌ها را ببریم و چه طور مانع سوء استفاده از آنها شویم. اگر هر کاری که انجام می‌دهیم، در نهایت موجب شود که امنیت زندگی مردم پایین بیاید، ما به هدف خود نرسیده‌ایم.
حسن روحانی با اشاره به اعتماد مردم به وزارت ارتباطات اضافه می‌کند: همچنین اصل بر امنیت ارتباط است. همان طور که در اسلام و قانون اساسی آمده است ما حق نداریم در زندگی خصوصی مردم دخالت کنیم. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امین مردم است و مردم به آنها اعتماد کردند. مهم‌ترین اصل ما در این جا امانت است و مردم باید به ما اعتماد داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.