صفحه اصلی / سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود

سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران , نایب‌رئیس اتاق ایران گفت: سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی از ۱۴ تیرماه به مدت سه روز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار می‌گردد.
حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: این همایش با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران کل و معاونین اشتغال ادارات این سازمان و همچنین رؤسا و دبیران کانون‌های کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.
سلاح ورزی با اشاره به تدارک پنل‌های تخصصی در این همایش، افزود: پنل صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از جمله‌ی این پنل‌هاست که با حضور مجید ایزدی نماینده سازمان فرابورس و خانم ریاحی مدیرکل توسعه کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: در پنل گردشگری هم علاوه بر نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروفسور یوسف ثبوتی، اصغر نبیل و ظهیر امامی حضور خواهند داشت.
رئیس اتاق لرستان تصریح کرد: اقتصاد خرد و بنگاه‌های کوچک کارآفرین، برنامه ملی شتاب‌دهنده و پنل جامع کار آفرینی کشور از دیگر پنل‌های تدارک دیده شده‌ی این همایش هستند که با حضور مسئولان و مدیران کشوری و متخصصان این حوزه‌ها برگزار می‌شوند.
سلاح‌ورزی با اشاره به برگزاری نشست زنان کارآفرین در این همایش خاطرنشان کرد: خانم‌ها جلودار زاده، سیده فاطمه مقیمی و فرناز محجوب در این نشست سخنرانی می‌کنند.
 

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.