صفحه اصلی / هیچ مسئله ای نمی تواند ذره ای از اعتماد مردم به بانک ها را خدشه دار کند

هیچ مسئله ای نمی تواند ذره ای از اعتماد مردم به بانک ها را خدشه دار کند

آقایان صدر مشاور بانکی استاندار اصفهان، مدیران نمایندگی های خودروسازان بزرگ مانند تویوتا، رنو، ایران خودور، ایساکو و کسبه وتجار محل در بلوار ارتش اصفهان افتتاح شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم مشاور بانکی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه بانک پارسیان جزو بانک های خوب و موفق استان اصفهان است‌ ، خاطر نشان کرد: اقتصاد ما ۷۰ درصد به بانک ها وابسته است بنابراین اگر کسی بخواهد دشمنی کند، بهترین هدف این است که سیستم بانکی را فلج و اعتماد مردم را به نظام بانکی کاهش دهد.
صدربا تاکید بر اینکه بانک پارسیان یکی از بانک های موفق و توانمند در نظام بانکی است، افزود: بانک پارسیان در پرداخت سپرده های ثامن الحجج کار بزرگی انجام داده است و با قبول عاملیت پرداخت سپرده سپرده گذاران ثامن الحجج، اعتماد مردم به نظام بانکی را تقویت کرده و نشان داده  که این بانک از پشتوانه و بنیه قوی مالی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه بانک پارسیان در ارایه خدمات به مشتری، سرآمد نظام بانکی است، گفت : کارکنان بانک پارسیان جز بهترین کارکنان نظام بانکی هستند.
آقای خسروانی عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم با اشاره به برنامه بانک برای توسعه شعب گفت: بر اساس برنامه ای که در خصوص شبکه شعب داریم، نیاز هست که شبکه شعب را گسترش داده و یکی از کانون های هدف، شهر اصفهان است و پیش بینی شده ۵ الی ۶ شعبه در اصفهان افتتاح کنیم.
معاون اجرایی بانک با بیان اینکه بانک پارسیان چه در وضعیت دارایی ها و ترکیب سهامداری ازقدرتمندترین بانک های خصوصی کشور است، گفت: اعتماد شما مشتریان موجب شد که بانک پارسیان در صدر شاخص های بانک های خصوصی قرار گیرد.
وی افزود: امروز بر اساس نیاز مشتریان از شعار مشتری مداری عبور کرده و به دنبال خلق مزیت های بیشتری برای مشتریان هستیم.
آقای خسروانی ادامه داد: امروز مفاهیم شریک تجاری در بانک جایگزین مشتری مداری شده وبه همین منظور در نسل جدید ارایه خدمات با ایجاد خطوط جدید کسب و کار بر آن هستیم که ارزش افزوده نهایی ارایه خدمات را بالاتر ببریم.
عضو هیات مدیره بانک پارسیان افزود: ما درکنار طراحی و تدوین سرویس های مورد نیاز مشتریان ، طراحی و تولید محصولات مشتریان بزرگ و متوسط را نیز فراهم کردیم.
اقای خسروانی به فعالیت های برون مرزی بانک اشاره و افزود: در دورانی که کشور در تحریم ناجوانمردانه بود، تنها بانکی که توانست شبکه کارگزاری خور را حفظ کند بانک پارسیان بود و خدمات بانک پارسیان باعث شد که بخش عمده ای از نقل و انتقالات بانکی به سهولت انجام شده و از اینرو بانک با افتخار در صنعت بانکداری کشور می درخشد.
معاون اجرایی بانک پارسیان با اشاره به التهاباتی که اخیراً از سوی افرادی خاص و با اهدافی مغرضانه ایجاد شده گفت : با وجود این، نظام بانکی و بانک پارسیان با تمام توان در خدمت مردم و مشتریان و اقتصاد کشور هستند و این مسایل نمی تواند ذره ای اعتماد مردم به بانک ها را خدشه دار کند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.