صفحه اصلی / رئیس بخش سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی به استخدام نوکیا درآمد

رئیس بخش سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی به استخدام نوکیا درآمد

نوکیا امروز رسماً اعلام کرد که جورج لی، مدیرعامل سابق سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی را به استخدام خود درآورده است. لی قرار است به‌عنوان رئیس بخش فناوری‌های نوکیا و عضوی از تیم رهبری به فعالیت بپردازد.
لی پس از ۱۳ سال فعالیت در شرکت سامسونگ که اخیراً نقش بسیار پررنگی را در مدیریت کل این شرکت در آمریکای شمالی ایفا می‌کرد، آنجا را ترک کرده و به نوکیا پیوسته است. او مسئول تمامی محصولات الکترونیکی مصرفی ازجمله گوشی‌ هوشمند، تبلت‌، لوازم‌خانگی و … بوده است.
راجیو سوری، رئیس و مدیرعامل نوکیا می‌گوید:
ما یک مدیر لایق و درست را انتخاب کرده‌ایم تا با هیجان تازه‌ای نام تجاری نوکیا را در سراسر جهان به‌پیش ببرد. اشتیاق جورج برای نوآوری همراه با توانایی‌های اثبات‌شده‌اش برای ساخت و هدایت شرکت‌های مصرفی جهانی، او را به‌خوبی برای پیشبرد تلاش‌های نوکیا درزمینهٔ واقعیت مجازی، سلامت دیجیتال و فراتر از آن مناسب می‌سازد.
لی دارای ۳۰ سال سابقه کاری است که اغلب به زمان مدیریت در شرکت سامسونگ و قبل از آن بازمی‌گردد. او با شرکت‌های زیادی همکاری کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به جانسون اند جانسون، کلاگز و پرکتر اند گمبلز اشاره کرد. لی می‌گوید:
از اینکه این فرصت به من داده‌شده است تا بخش فناوری‌های نوکیا را هدایت کنم، بسیار هیجان‌زده هستم. تیم فناوری‌های نوکیا، محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را در بخش‌های پویا و رشد بخش بازار تکنولوژی مصرفی، تولید کرده است و من افتخار می‌کنم که در آینده بتوانم به موفقیت‌های این تیم چیزی اضافه کنم.
لی قرار است عمده فعالیت خود را در کالیفرنیا انجام دهد و گزارش‌های خود را به‌صورت مستقیم به سوری تحویل دهد. این اتفاق قرار است خیلی سریع به وقوع بپیوندد، اما لی هنوز پروفایل لینکدین خود را به‌روزرسانی نکرده است.
اینکه قرار است رئیس جدید بخش آمریکای شمالی سامسونگ الکترونیکس چه کسی باشد، هنوز مشخص نیست و همچنان سامسونگ سیاست سکوت را در پیش‌ گرفته است. جالب است بدانید وب‌سایت رسمی سامسونگ هنوز هم لی را به‌عنوان رئیس تیم اجرایی این شرکت در ایالت متحده معرفی کمی‌کند. بااین‌وجود به‌زودی این کمپانی رئیس جدید بخش الکترونیک خود را معرفی می‌کند و ما همچنان گوش‌به‌زنگ برای جدیدترین اطلاعات دراین‌باره خواهیم ماند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.