صفحه اصلی / ثبت‌نام ششمین جشنواره تابستانی لایتک دانشگاه شریف آغاز شد

ثبت‌نام ششمین جشنواره تابستانی لایتک دانشگاه شریف آغاز شد

آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) در راستای توسعه نیروی انسانی و مهارتهای فنی و تخصصی افراد جهت حضور در مشاغل مختلف فناوری اطلاعات، بسان سال‌های گذشته اقدام به برگزاری ششمین جشنواره تابستانی کرده است.
طی این جشنواره، ۱۸ دوره آموزشی در قالب ۶ دپارتمان در حوزه‌های طراحی و توسعه وب، برنامه‌نویسی جاوا، لینوکس و متن باز، پایگاه‌های داده، برنامه‌نویسی موبایل، مهندسی شبکه، برنامه‌نویسی، پایتون، رایانش ابری، ابرداده، گرافیک و هنرهای دیجیتال  و… برگزار می‌شوند. همه دوره‌ها عملی، آزمایشگاهی و پروژه‌محور خواهند بود و به شرکت کنندگان دوره، مدرک رسمی دانشگاه صنعتی شریف تعلق خواهد گرفت. 
همچنین همایش آینده شغلی فناوری اطلاعات که به بررسی آینده شغلی هر یک از مشاغل و حوزه‌های فناوری اطلاعات با رویکرد تیپ‌شناسی شخصیتی می‌پردازد، در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شود.
تمام دانشجویان، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف و همچنین دانش‌آموزان سال‌های آخر دبیرستان می‌توانند از فرصت این دوره‌ها جهت آمادگی برای ورود به محیط کار و یا افزایش بهره‌وری شغلی استفاده کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق وب سایت www.laitec.ir ثبت نام کنند.
افرادی که در این جشنواره شرکت می‌کنند، می‌توانند از ویدئوهای آموزشی درنظرگرفته شده از طریق وب سایت پرآوید دانشگاه صنعتی شریف (www.paravid.com) به صورت رایگان استفاده کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.