صفحه اصلی / ۵ محصول گروه سایپا ۴ ستاره کیفیت را دریافت کردند

۵ محصول گروه سایپا ۴ ستاره کیفیت را دریافت کردند

 سال جاری، ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا، ۴ ستاره کیفیت را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دریافت کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، براساس گزارش اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک در بخش سواری‌، کیا سراتوی سایپا در رده خودروهای بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، رنوساندرو و پارس‌تندر از محصولات شرکت پارس‌خودرو از مجموعه گروه سایپا در بین خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، مانند ماه قبل ۴ ستاره کیفیت را اخذ نمودند.
این گزارش می افزاید در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده های ولوو FH500  و FH460  از محصولات شرکت سایپادیزل ۴ ستاره کیفیت را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کسب کرده اند.
بعد از چهارستاره‌های جدول مقایسه سطوح کیفی خودروهای تولید داخل، تندر ۹۰ پارس‌خودرو و آریو تولید شرکت بن‌رو از گروه خودروسازی سایپا در بین خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی، برلیانس H330 تولید پارس‌خودرو در میان خودروهای ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومانی، چانگان CS35 تولید سایپاکاشان در بین خودروهای ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومانی، از جمله خودروهای تولید داخل هستند که در بازرسی‌های انجام شده، موفق به دریافت ۳ ستاره کیفیت شده‌اند.
طبق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تولید خودروسازان در خرداد‌ماه سال‌جاری، تعداد ۸۹ هزار و ۲۴۶ دستگاه خودرو بوده که نسبت به ماه قبل از آن، یعنی اردیبهشت‌ماه، ۲۵ هزار و ۲۷ دستگاه افزایش داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.