صفحه اصلی / بورس کالای منطقه آزاد انزلی روند رو به رشدی را سپری می‌کند

بورس کالای منطقه آزاد انزلی روند رو به رشدی را سپری می‌کند

 بخشی از محصولات عرضه شده در بورس کالای منطقه آزاد انزلی است.
به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از تسینم، محبوبه قلمبر در نشست نهاد بازار و سرمایه‌گذاری در رشت با اشاره به اینکه در دنیای امروز ارتباط مستقیمی میان توسعه بازارهای مالی و رشد اقتصادی وجود دارد اظهار داشت: تامین سلامت بازارهای مالی ضرورت ایجاد ثروت و رونق اقتصادی در جامعه است.
نماینده شرکت کارگزاری تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی آشنایی با جایگاه و کارکردهای بورس کالا در اقتصاد را یک عامل مهم در رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: بورس کالا فرصتی مناسب در جهت خرید و فروش کالا، کاهش هزینه‌ها و توسعه اقتصادی در جامعه است.
قلمبر با تاکید بر اینکه تالار بورس منطقه آزاد انزلی از سال ۹۳ در منطقه آزاد انزلی مستقر و افتتاح شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بورس کالای منطقه آزاد انزلی فعالیت چشم‌گیری در بورس داشته و افراد از سراسر ایران به این بورس دسترسی دارند.
وی با بیان اینکه مزیت‌های گسترده‌ای در بورس کالای منطقه آزاد انزلی وجود دارد که در خارج از محدوده منطقه آزاد این فرصت برای افراد حقیقی و حقوقی وجود ندارد تصریح کرد: استفاده از مزیت‌ها و خرید و فروش کالا در بازار بورس کالای منطقه آزاد موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.
نماینده شرکت کارگزاری تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه هزینه‌های خرید کالا در بازار بورس برای خریدار از تمامی بازارها کمتر و ارزان‌تر انجام می‌شود بیان کرد: تولیدکننده می‌تواند در بورس کالا، کالای خود را به تمامی ایران عرضه کند.
وی استاندارهای کالا در بازار بورس را معتبر عنوان کرد و با بیان اینکه تمامی استاندارهای معرفی شده از کالا در بازار بورس در زمان تحویل و ارائه محصول به مشتری رعایت می شود افزود: رعایت استانداردهای معرفی شده کالا در بورس، موجب ایجاد اعتماد و جلب مشتری در بورس کالا شده است.
نماینده شرکت کارگزاری تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی، کالاهای عرضه شده در بورس کالاهای منطقه آزاد انزلی را کالاهای کشاورزی، گندم، آرد، موادغذایی و پتروشیمی  عنوان کرد و گفت: بورس کالای منطقه آزاد انزلی فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده و روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.