صفحه اصلی / فیلترینگ جاباما به کجا رسید؟

فیلترینگ جاباما به کجا رسید؟

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، توحید علی‌اشرفی مدیر بازاریابی شرکت سفرهای علی‌بابا درباره آخرین وضعیت فیلترینگ جاباما گفت: ما هنوز پیگیر رفع فیلترینگ جاباما هستیم و هنوز این مشکل ادامه دارد. خوشبختانه تمامی نهادها و ارگان‌های مربوطه ازجمله وزارت ارتباطات، معاونت علمی و فناوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی، کمیته فیلترینگ و حتی خود معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حساسیت‌های لازم را نشان می‌دهند و ما ضمن تشکر، امیدواریم هرچه زودتر فیلترینگ جاباما رفع شود.
وی درباره رابطه فلیترینگ جاباما با تی‌نماد (نماد اطمینان گردشگری مجازی) توضیح داد: اتفاقاً وب‌سایت جاباما به‌عنوان یکی از اولین وب‌سایت‌های حوزه گردشگری، درخواست و مدارک خود را برای اخذ این نماد تکمیل کرده، من فکر نمی‌کنم تی‌نماد برای محدود کردن کسب‌وکارهای اینترنتی حوزه گردشگری باشد، اما انتظار فعالان کسب‌وکارهای اینترنتی از دولت این هست که برای جلوگیری از مشکلات آتی مشابه برای کسب‌وکارهای اینترنتی، نظارت بر نمادهای ساماندهی در حوزه‌های تجارت الکترونیک را در یک‌نهاد واحد متمرکز کند.
 علی‌اشرفی مدعی شد: استارت‌آپ علی‌بابا ۳۰۰ نفر نیروی کار دارد که به دلیل فیلترینگ جاباما، یکی از محصولاتش در حوزه رزرو آنلاین هتل از روز چهارشنبه ۳۱ خرداد دچار مشکلات و خسارت‌هایی شده است. تلاش‌های جامعه فعالان کسب‌وکارهای اینترنتی برای رفع فیلترینگ این استارت‌آپ همچنان ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.