صفحه اصلی / بزرگ ترین هیات علمی و فناوری اتحادیه اروپا به کشور وارد می شوند

بزرگ ترین هیات علمی و فناوری اتحادیه اروپا به کشور وارد می شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، هیات اتحادیه اروپا در دو نشست متفاوت شامل کار گروه مشترک ایران – اتحادیه اروپا و یک کارگاه آموزشی دو روزه حضور فعال خواهند داشت. بررسی امکان انجام پروژه های مشترک و تبادل استاد و دانشجو، از جمله برنامه هایی است که در این ملاقات ها مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
نشست مشترک همکاری‌های علمی و دانشگاهی ایران و اتحادیه اروپا به میزبانی دانشگاه تهران و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
در این نشست دو روزه که روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ۱۳۹۶ از ساعت ۹ صبح در باغ‌موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین هیأت علمی فناوری اتحادیه اروپا، زمینه‌های گسترش فعالیت‌های علمی و آموزشی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا را بررسی می کنند.
در روز نخست این نشست بعد از مراسم افتتاحیه، کارگاه نشست همکاری‌های آموزش عالی و تحقیقاتی ایران و اتحادیه اروپا و در روز دوم کارگاه نشست‌های تخصصی همکاری‌های آموزش عالی و تحقیقاتی ایران و اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد.
یکی دیگر از برنامه های این هیأت ۳۷ نفره از مسئولان علم و فناوری اتحادیه‌ اروپا و نمایندگان دانشگاه‌های اروپایی بازدید از مرکز مطالعات اروپا در دانشگاه خوارزمی است.
در حاشیه این بازدید، نشست همکاری‌های دانشگاه خوارزمی و اتحادیه‌ اروپا در زمینه مرکز مطالعات اروپا و همچنین نحوه‌ همکاری طرفین در خصوص کرسی مخاطرات محیطی و قطب مطالعات اروپا بررسی می‌شود.
مرکز مطالعات اروپا در دانشگاه خوارزمی در دی‌ماه ۱۳۹۵ با مصوبه هیأت امنای دانشگاه تأسیس و آغاز به کار کرده و در حال حاضر فعالیت خود را در قالب چهار گروه پژوهشی، مطالعات راهبردی، مطالعات امنیت انسانی، مطالعات آب، انرژی و محیط زیست و همچنین مطالعات تکنولوژی نوین انجام می‌دهد

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.