صفحه اصلی / ثبت ۶۰۰۰ مورد تخلف سرعت در آزادراه‌های زنجان

ثبت ۶۰۰۰ مورد تخلف سرعت در آزادراه‌های زنجان

 در آزادراه‌های استان زنجان، ۶۰۰۰ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط را ثبت کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اعلام این خبرافزود: از اول تیرماه تا پایان تعطیلات عید سعید فطر سه میلیون و ۴۰۸ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده و استان زنجان رتبه هفدهم کشور را از لحاظ  حجم ترددهای کشور داشته است.
وی با بیان اینکه دراین ایام اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان از طرق مختلف ازجمله خبرگزاری‌ها وصداو سیما انجام شد، تصریح کرد: آماده نگهداشتن سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور درآزادراه‌های استان زنجان منتج به ثبت ۶۰۰۰ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط در آزادراه‌ها شد که به صورت خودکار و آنلاین به ناجای مرکز جهت اعمال قانون ارسال شدند.
مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان با سه میلیون و ۴۰۷ هزار تردد سهم حدود دو درصدی را از ۱۶۰ میلیون تردد کل کشور دراین ایام داشته است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه حدود ۵۳ درصد ترددها در محورهای آزادراهی استان (آزادراه زنجان- قزوین و زنجان- تبریز) انجام پذیرفته است، ادامه داد: بیشترین تردد در این ایام در آزادراه زنجان – قزوین و محور ابهر – خرمدره وکمترین تردد در محور تکاب- دندی بوده است. همچنین بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در محور ابهر – خرمدره وبیشترین تخلف فاصله غیرمجاز در آزادراه قزوین- زنجان صورت گرفته است.
وی یاد آورشد: سرعت متوسط در ایام تعطیلات عید سعید فطر، ۸۳ کیلومتر در ساعت بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.