صفحه اصلی / حمایت قضایی از ساماندهی، تعیین و تکلیف اراضی راکد در شهرکهای صنعتی قزوین

حمایت قضایی از ساماندهی، تعیین و تکلیف اراضی راکد در شهرکهای صنعتی قزوین

بنابر گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، " حمید رضا خانپور " در دیدار با رئیس کل دادگستری استان که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد اظهار داشـت: در راستای جذب سرمایه گذاران واقعی و حمایت از تولید و اشتغال پایدار اراضی صنعتی واگذار شده که هیچ گونه فعالیت و ساخت و سازی در آن مجموعه انجام نشده و به دلایل مختلف راکد می باشند جهت تعیین تکلیف ، در دستور کار  هئیت حل اختلاف مستقر در شرکت شهرکهای صنعتی قرار خواهد گرفت و با همکاری و همراهی دستگاه قضایی ساماندهی و به چرخه تولید صنعتی در خواهند آمد.
وی با اشاره به اراضی آزاد شده تصریح کرد: در طول سه سال گذشته ۵۶ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی در این راستا آزادسازی و خلع ید شده و این اراضی در راستای حمایت از تولید ملی و جذب سرمایه گذاران واقعی صنعت، مجددا به سرمایه گذاران با مشوق های جدید واگذار گردیده است. 
در ادامه جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان نگاه دستگاه قضا جهت بررسی و پیگیری پرونده های قضایی علی الخصوص اراضی بلاتکلیف صنعتی و خلع ید آن  و واگذاری آن به سرمایه گذران جدید بر طبق اعتماد به گزارش کارشناسی صنعت و نظر داوری و حمایت از تولید ملی و اشتغال پایدار است.
وی ضمن استقبال از برگزاری تورهای صنعتی قضات و مسئولین دستگاه قضا گفت: تعامل بیشتر حوزه صنعت و آشنایی قضات محاکم قضایی با مشکلات پیش روی صنعت و تولید جهت تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی، حضور قضات در شهرک های صنعتی را موجب شناخت میدانی و ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران و و تسریع در صدور رای و اشراف کامل بر مسایل سرمایه گذاران در صورت بروز مشکل و اختلاف دانست.
رئیس کل دادگستری استان سیاست دستگاه قضایی را نسبت به سرمایه گذاران که با مشکلات خاص تولید و بازاریابی و فروش مواجه  هستند قابل انعطاف و حمایت از تولید و اشتغال توصیف کرد.
روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.