صفحه اصلی / پسر آرژانتین داماد شد

پسر آرژانتین داماد شد

دیشب مراسم ازدواج لیونل مسی برگزار شد. ازدواج با عشق دوران کودکی که لیونل مسی می دانست چگونه آن را حفظ و نگهداری کند تا سالهای سال این رابطه ادامه پیدا کند.
در این مراسم مجلل در روساریو که رسانه های آرژانتینی از آن به عنوان "عروسی قرن" یاد کردند، ۲۶۰ مهمان از جمله برخی از همبازیان قدیمی و فعلی مسی به آن دعوت شده بودند، این زوج از مدعوین خواستند که به عنوان هدیه ازدواج، به بنیاد خیریه لیونل مسی کمک کنند.
در این مراسم از ستارگانی چون سسک فابرگاس، جرارد پیکه، نیمار و لوئیس سوارز دعوت شده بود و همچنین بسیاری از دوستان دوران کودکی و مشترک آنها نیز این مراسم حضور پیدا کرده بودند.
البته این مراسم غایبانی نیز داشت. به عنوان مثال آندرس اینیستا، کاپیتان بارسا به علت تولد فرزندش قادر به شرکت در این مراسم نبود اما به هر حال بعد از سالها رابطه عاشقانه، دیشب لئو و آنتونلا رسما با یکدیگر ازدواج کردند.
اما این رابطه رمانتیک چگونه کلید خورد؟
آنها یکدیگر را از کودکی می شناختند اما بعد از جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، لئو و آنتونلا زندگی مشترک خود را در بارسلون آغاز کردند.
بیش از ۲۰ سال داستان رومانتیک و عاشقانه بین یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و پرنسس او دیشب بالاخره با گفتن جمله "بله من می خواهم" به پایان رسید.
اولین باری که آنها یکدیگر را ملاقات کردند لئو ۹ سال داشت و آنتونلا نیز یک سال کوچکتر بود. اولین بار آنها یکدیگر را در خانه لوکاس اسکالیا، پسر عموی آنتونلا و دوست و رفیق لئو ملاقات کردند.
پس لئو عاشق دختر ژوزه و پاتریسیو، صاحبان سوپر مارکت "یونیکو" در روساریو شده بود و می خواست تا آخر عمر عاشق او بماند. این قرار در اولین ملاقات بین لئو و انتونولا گذاشته شد اما آنها برای حفظ عشق خود باید تلاش فراوانی می کردند.
داغ یک عشق قدیمی؛
در سال ۲۰۰۰، وقفه ای بزرگ بین رابطه مسی و آنتونلا ایجاد شد زیرا ستاره آرژانتینی برای همیشه به بارسلون مهاجرت کرد اما یک رویداد تراژیک در سال ۲۰۰۵ دوباره آنها را به هم رساند؛ اما این بار برای همیشه.
یکی از دوستان آنتولا در یک حادثه رانندگی و در حالیکه سوار بر موتور سیکلت بود از مسیر خارج شد و درگذشت و مسی که برای مراسم یادبود او راهی روساریو شده بود دوباره با آنتونلا ملاقات کرد.
اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود داشت؛ آنتونلا در حال و هوای ازدواج بود اما ۳ سال بعد از این اتقاق رابطه خود را با نامزدش قطع کرد و در این میان اتهاماتی نیز به لیونل مسی برای دست داشتن در این موضوع وارد شد.
در روز ۲۰ جولای ۲۰۰۷، این رابطه دوباره از سر گرفته شد و مدتی بعد لیونل مسی نیز در یک برنامه تلویزیونی در "بارسا تی وی" اعتراف کرد که نامزد دارد و نامزد وی در حال حاضر در آرژانتین زندگی می کند.
اما عکاسان برای اولین بار و در جریان یک کارناوال عکس هایی از این دو نفر را به ثبت رساندند. حالا لیونل مسی صاحب یک هتل زیبا  در شهر ساحلی و دیدنی بارسلون است که چشم اندازی زیبا به سوی دریا داشته و فاصله کمی با خانه محل سکونت کینگ لئو در شهر بارسلون دارد.
پس از سال ۲۰۰۷ که رابطه آنها دوباره آغاز شد تا سال ۲۰۱۰، سه سال زمان طول کشید اما بعد از اتمام رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، آنتونلا دیگر به ایالت کاتالونیا و شهر بارسلون سفر کرد تا برای همیشه کنار لیونل مسی زندگی کند.
تیاگو فرزند ۵ ساله آنها حاصل این عشق طولانی و رمانتیک است و متئو نیز اول سپتامبر ۲ ساله خواهد شد. حالا و بعد از سالها، پادشاه فوتبال با عشق قدیمی خود به شکل رسمی ازدواج کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.