صفحه اصلی / منچستریونایتد بدترین تیم جهان است!

منچستریونایتد بدترین تیم جهان است!

پل پوگبا در مصاحبه‌ای با Squire درباره نخستین سال حضورش در منچستریونایتد، دوران سخت کودکی‌اش و مرگ پدرش و عشق صحبت کرد. هافبک فرانسوی منچستریونایتد گفت‌: ما بدترین تیم جهان هستیم اما سه جام را در یک سال فتح کردیم. مردم هر چیزی می‌خواهند می‌گویند. می‌توانید بهترین تیم جهان باشید، هوشمندانه بازی کنید و عنوانی را کسب نکنید. چه کسی شما را به یاد خواهد آورد؟ هیچ کس.
پوگبا درباره انتقاد از او اظهار کرد: من هم بدترین بازیکن جهان هستم که سه عنوان را بالای سر بردم. انتقادات را می‌پذیرم. از همه گران‌تر، پر هزینه‌تر، هر چیزی را می‌توانند درباره‌ام بگویند اما چنین بازیکنی با مدال‌ها و جام‌ها به تعطیلات می‌رود. هم‌چنین در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهم کرد. خیلی خوش شانس هستم که بدترین بازیکن جهانم!
این هافبک فرانسوی تابستان سال گذشته به منچستریونایتد پیوست و لقب گران‌ترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد. او در این باره گفت‌: با قراردادی گران قیمت به یونایتد پیوستم و مردم به خاطر این قضیه مرا قضاوت می‌کنند. از این موضوع آگاهی دارم. مردم همیشه اظهار نظر خواهند کرد چه خوب، چه بد اما می‌دانم چه کاری باید انجام دهم. اگر در یک بازی بد بازی می‌کنم می دانم بد بازی کرده‌ام یا بر عکس. به همین خاطر لازم نیست کسی به من بگوید خوب بازی کردم یا بد چون آن را می‌دانم. با این حال روزنامه‌ها باید به فروش برسند. روزنامه‌نگارها باید بنویسند و برای فروش باید درباره من صحبت کنند.
پوگبا در ادامه افزود: در عرض یک هفته‌ فراموش کردم که گران‌ترین انتقال به نام من ثبت شد. فقط مردم این موضوع را به یادم می‌آورند. در نهایت گران‌ترین و کم ارزش‌ترین بازیکن را در یک قبر قرار خواهند داد. به همین خاطر نمی‌خواهم در این باره فکر کنم.
هافبک فرانسوی درباره مرگ پدرش گفت‌: زمانی که کسی را از دست می‌دهید دوست ندارید درباره آن فکر کنید. به همین خاطر می‌گویم از زندگی لذت ببرم چون خیلی زود گذر است. زمانی که درباره پدرم صحبت می‌کنم می‌دانم که دیگر نیست. او مرد قوی بود و با سرطان مبارزه کرد اما در آن سن غلبه بر این بیماری سخت بود. او یک مرد و پدر خیلی خوبی بود. افتخار می‌کنم فرزندش هستم. او یکی از سرگرم کننده‌ترین و باهوش‌ترین مردهایی بود که می شناختم.
پوگبا درباره زندگی یک مسلمان در شهر منچستر اظهار کرد: در شرایط خیلی سختی قرار داریم اما نمی‌توانیم کاری کنیم. نمی‌توانیم از این موضوع بگذریم. برای به دست آوردن آن باید بجنگیم. در زندگی اتفاقات تلخی رخ می‌دهد اما نمی‌توان به زندگی ادامه نداد. نمی‌توان یک انسان را به قتل رساند. این کار دیوانگی است و مذهب ربطی به این موضوع ندارد. این اسلام نیست و همه می‌دانند تنها من این موضوع را نمی‌گویم (پوگبا به حملات تروریستی داعش اشاره می‌کند که به نام اسلام افراد بی‌گناه را به قتل می‌رساند).
هافبک یونایتد که کودکی سختی داشته است در این رابطه اظهار کرد: سه، چهار یا پنج نفره در یک تخت می‌خوابیدیم. با این حال آن زمان یکی از بهترین دوران‌های زندگی‌ام بود چون در کنار هم بودیم و به همین خاطر خوب بود. صادق هستم، هرگز اعتراض نکردم چون آب و غذا داشتیم. با این که خیلی خوب نبود اما چیزی برای پوشیدن داشتیم. هرگز نگفتم فقیر بودیم چون زمانی  که مردم دیگر را می‌بینم خود را یک ثروتمند در آن زمان می‌دانم.
پوگبا درباره عشق گفت‌: نامزد ندارم. همه چیز من مادرم است. دوست دارم فرزند داشته باشم. دوست دارم روزی ازدواج کنم اما اکنون شرایطش را ندارم. می‌خواهم تمرکزم روی فوتبال باشد و در زمان مناسب با یک فرد مناسب ازدواج کنم.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.