چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آمادگی راهداری خوزستان برای استقبال از سفرهای تابستانی

آمادگی راهداری خوزستان برای استقبال از سفرهای تابستانی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، مسعود مصدقی گفت: با آغاز سفرهای تابستانی، برنامه‌‌های متعددی در دستور کار اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قرار گرفته که از جمله آنها می‌توان به هماهنگی با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها ومؤسسات مسافربری استان و رانندگان تحت پوشش برای برنامه‌ریزی و جابه‌جایی مسافران در ایام تابستان، هماهنگی با پلیس راه جهت اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و بررسی و بازدید ناوگان مسافربری از لحاظ فنی و ایمنی اشاره کرد.
مصدقی عنوان کرد: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تعداد تصادفات و تلفات سفرهای تابستانی و تقویت امداد ‌رسانی در سوانح احتمالی هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
وی به آمادگی شبانه‌روزی گشت راهداری در تمام محورها اشاره کرد و افزود: پاکسازی حریم جاده‌های منتهی به شهرها، اصلاح ورودی‌ها و تعمیر علایم ترافیکی موجود همچنین اصلاح روشنایی معابر، رفع نقاط پرتصادف و ترمیم و لکه‌گیری آسفالت از دیگر اقدامات این اداره‌کل در حوزه راهداری است.
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان در ادامه از هماهنگی با شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی برای استفاده حداکثری از ظرفیت کامل جایگاه‌های سوخت در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی خبر داد و برآماده‌سازی محیط پایانه‌های مسافربری استان و نظارت بر عملکرد مدیران فنی در مراکز معاینه فنی خودرو در همه ایام سال به‌ویژه در طول سفرهای تابستانی تأکید کرد.
مصدقی گفت: تلاش می‌شود ضمن ارائه خدمات مناسب و تسهیل سفرها از تردد خودروهای دارای نقص فنی و بدون تجهیزات ایمنی لازم در راه‌های استان جلوگیری شود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.