صفحه اصلی / پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز صنعت و معدن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
اقدامات در خورتحسین دولت تدبیر و امید در عرصه تصمیم گیری کلان اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی و همزمان با اجرایی شدن برجام، بخش صنعت و معدن کشورمان را وارد مرحله ویژه ای کرد ، در واقع با پایان یافتن دوران تحریم – که روند توسعه صنعتی کشورمان و همگامی با بازارهای بین المللی را با کندی روبرو کرده بود – توسعه صنعتی کشور توانست بویژه در بخش صنایع بزرگ و زیربنایی شتاب مناسب گرفته و هماهنگ و همگام با صنایع کوچک و متوسط راه خود را برای تولید ، ایجاد اشتعال و خروج از رکود باز نماید .
در این میان بانک صنعت و معدن نیز به عنوان تنها بانک توسعه ای و تخصصی بخش صنعت و معدن کشور در سال های تحریم طرح های بزرگ فولادی ، سیمانی، پتروشیمی و نیروگاهی را که از مبانی توسعه پایدار و بالنده محسوب می شوند ، تامین مالی کرده و بعضی از آن ها را به بهره برداری رسانده است.
همگام با این حرکت ، باشناختن ظرفیت های منطقه ای و تامین مالی طرح های کوچک و زودبازده که نقش مهمی در اشتغالزایی دارند و همچنین ایجاد معاونت بانکی صنایع کوچک و متوسط ، توجه خود را به این بخش از صنایع نیز به اثبات رسانده است.
تحقق اقتصاد مقاومتی نیز که رکن اصلی اقتصاد کشور بوده و رهبر معظم انقلاب همواره برآن تاکید دارد از اهداف اساسی است که بانک صنعت و معدن در تدوین برنامه های خود به آن نگاهی ویژه داشته و با تقویت هسته های اساسی توسعه ، نظیر تامین مالی صنایع مادر و بالادستی و فن آوری های نوین و استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی برای دستیابی به اقتصاد درونزا و مستقل در مسیر آن گام برمی دارد.
انتخاب روز دهم تیرماه به نام روز صنعت و معدن نشان دهنده اهمیت بخش صنعت و معدن در اقتصاد کشورماست و فرصتی است که در هر سال به بازبینی راه طی کرده و بررسی برنامه هایمان در جهت تحقق اهداف توسعه ای کشور بپردازیم.
اینجانب روزملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران، کارآفرینان کشور و هم چنین همکارانم در بانک صنعت و معدن که با تلاش شبانه روزی نقش مهم و اساسی در تامین مالی پروژ ه های صنعتی کشور دارند؛ تبریک عرض نموده و امیدوارم همانند گذشته با برنامه ریزی مناسب بتوانیم جایگاه شایسته خود را در توسعه صنعتی کشور بهبود بخشیم .
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.