چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / جزئیات سفر هیات تجاری فرانسه

جزئیات سفر هیات تجاری فرانسه

به گزارش کسب و کار نیوز، جلالی‌پور در گفتگو با «کسب‌وکار» گفت: اتاق بازرگانی صنایع کوچک و متوسط فرانسه قصد دارد هیاتی تجاری مرکب از ۲۳ شرکت به ایران بفرستد. این هیات به سرپرستی مسئول بخش بین‌المللی است. 
وی توضیح داد: اتاق بازرگانی صنایع کوچک و متوسط فرانسه متشکل از ۳۰۰ هزار شرکت کوچک و متوسط در کشور فرانسه است که عمده این شرکت‌ها دارای نیروی انسانی به میزان ۲۰۰ نفر تا ۵ هزار نفر هستند. 
نماینده شرکت پارس مالیک آریا در ادامه گفت: این شرکت با اهدافی از جمله پیدا کردن دفتر نمایندگی، Joint venture، انتقال و همکاری تحت قالب دانش فنی به ایران سفر می‌کند و رویکرد آن، این است که از وضعیت بازار ایران برای پیدا کردن همتایان‌شان در ایران یک ارزیابی داشته باشد. جلالی‌پور در ادامه گفت: برخی از شرکت‌هایی که در این هیات حضور دارند برای بار دوم و سوم است که به ایران سفر می‌کنند و طبعا بازار ایران را بازار مناسبی برای توسعه کسب‌وکار خود می‌دانند. بنابراین فکر می‌کنیم شرکت‌هایی که از ایران برای بهبود و توسعه کسب‌وکار در حوزه تولید و تجارت تمایل دارند با ملاقات این شرکت‌ها می‌توانند به برخی از این اهداف که در افق چشم‌انداز توسعه آنهاست، دست پیدا کنند. 
 شرکت‌هایی که در این هیات وجود دارند در بخش‌های متعددی فعالیت می‌کنند که از جمله آن صنعت ساختمان، قطعات خودرو، ماشین‌آلات، تجهیزات صنعتی و صنایع غذایی، حوزه آرایشی و بهداشتی، حقوقی، حوزه توسعه فضای کسب‌وکار و خدمات مشاوره‌ای در حوزه صنایع کوچک و متوسط، مراکز رشد و توسعه صادرات است. این هیات سه روز در ایران حضور خواهد داشت و قرار است در این ایام با بنگاه‌ها، سازمان و تشکل‌های ایرانی وارد مذاکره شود که امیدواریم نتایج این ملاقات‌ها برای شرکت‌های ایرانی سودمند باشد. با توجه به فرصت باقیمانده تا سفر این هیات شرکت‌هایی که تمایل دارند با این هیات فرانسوی ملاقات داشته باشند، می‌توانند تا روز چهارشنبه هفته جاری نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کنند. مخاطبان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت پارس مالیک اریا با شماره ۲۲۱۸۶۹۵۰ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار

به گزارش کسب و کار نیوز، خانم «شایسته مراد زاده» معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.