صفحه اصلی / نیاز به تعامل بیشتر کاری و سیاست‌گذاری در عرصه ساخت و ساز داریم

نیاز به تعامل بیشتر کاری و سیاست‌گذاری در عرصه ساخت و ساز داریم

 و تعامل بیشتر کاری و سیاست‌گذاری در عرصه ساخت و ساز استان نیاز داریم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در نخستین دیدار صمیمی خود با اعضای هیئت مدیره جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان افزود: سازمان نظام‌مهندسی، سازمانی بزرگ است و اگر عملکردی موفق نداشته باشد موجب بروز نارضایتی در جامعه هدف می‌شود.
محبوبی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: سازمان نظام‌مهندسی همچنان باید در مسیر کاهش بخش تصدی‌گری از طریق گسترش و بسط خدمات مهندسی در میان تشکل‌های حرفه‌ای باشد تا بتواند نقش راهبری، سیاست‌گذاری و نظارتی خود را اعمال کند.
این مقام اجرایی گلستان، حضور شایسته اعضای هیات مدیره را در مجامع و کارگروه‌های تخصصی مرتبط با مدیریت عمرانی استان و همچنین تعامل با مدیریت شهری را یکی دیگر از نکات مورد توجه بیان کرد و گفت: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان یک نهاد عمومی غیردولتی است و در اجرای قانون نظام‌مهندسی از سوی مرجع دولتی ذیربط، تشکیل و تابع بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی و تحت نظارت مراجع دولتی از جمله راه و شهرسازی است.
احمد تجری رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: طی دو سال گذشته و از زمان روی کار آمدن هیئت‌مدیره جدید سازمان نظام‌مهندسی استان همکاری و همفکری‌های خوبی در کلیه سطوح با اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است و ادامه خواهد داشت.
وی ارتقاء ساخت و ساز در استان و اجرای قوانین مربوطه در این حوزه را از اهداف مشترک هر دو دستگاه عنوان کرد.
در پایان این جلسه به رسم یادبود از ابراهیم مبارک قدم مدیرکل پیشین راه و شهرسازی گلستان تقدیر شد.
هیئت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان متشکل از ۱۱ نفر عضو اصلی و شش نفر علی‌البدل است که پس از موفقیت در انتخابات مهرماه سال ۹۴ و تنفیذ و ابلاغ احکام مربوطه از سوی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، مسئولیت مدیریت این سازمان را بر عهده گرفته‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.